• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

عدم تغییر برنامه‌ تیم ملی تنیس روی میز با وجود لغو مسابقات جهانی

  • 30 اردیبهشت 1401 - 12:44
عدم تغییر برنامه‌ تیم ملی تنیس روی میز با وجود لغو مسابقات جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه تصمیماتی که چینی‌ها برای لغو برگزاری رویدادهای ورزشی مختلف در کشورشان، مسابقات تیمی تنیس روی میز قهرمانی جهان که قرار بود ۸ تا ۱۷ مهرماه برگزار شود هم لغو شده است.

البته این اولین بار نیست که برگزاری این رقابت‌ها منتفی شده است. پیش از این هم دو زمان برای دوره جدید مسابقات تیمی قهرمانی جهان در نظر گرفته شده بود که هر دو زمان تغییر کرد. در هر صورت فدراسیون جهانی تنیس روی میز هنوز در مورد زمان جدید برای برگزاری این رقابت‌ها تصمیم گیری نکرده است اما اردوها و اعزام‌های که پیش از این برای تیم ملی تنیس روی میز پیش بینی شده بود، به قوت خود باقی خواهد بود به خصوص که این تیم بازی‌های کشورهای اسلامی را هم در پیش دارد.

جمیل لطف الله نسبی در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: اعزام‌هایی که پیش از این پیش بینی شده بود عمدتاً پیش از بازی‌های کشورهای اسلامی (۱۶ تا ۲۷ مردادماه) بود به همین دلیل این اعزام‌ها به قوت خود باقی خواهد بود.

وی ادامه داد: بعد از بازی‌های کشورهای اسلامی و طبق تقویم فدراسیون جهانی هم تورنمنت‌هایی برگزار می‌شود. یکی از این تورنمنت‌ها را قطعی کرده ایم و حضور در یکی دیگر را هم به فدراسیون پیشنهاد داده ایم. پیگیر هستیم تا این اعزام هم قطعی شود.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تصریح کرد: در واقع بعد از بازی‌های کشورهای اسلامی، رویداد رسمی دیگری در تقویم آسیا و جهان نداریم به خصوص که بازی‌های آسیایی هم لغو شده است اما لازم است که با شرکت در تورنمنت‌های مصوب، هم آمادگی بازیکنان حفظ شود و هم امتیاز لازم برای بهبود وضعیت رنکینیگی آنها به دست بیاید. به همین دلیل برنامه‌هایی که پیش از این به خاطر اهمیت بالای مسابقات قهرمانی جهان برای تیم ملی پیش بینی شده بود، اجرا خواهد شد.

به گفته لطف الله نسبی، اردوهای تیم ملی تنیس روی میز اردوهای این تیم با حضور کامل لژیونرهایی مانند نوشاد و نیما عالمیان و امین احمدیان برگزار می‌شود. البته در دور اول تمرینات که از نیمه خرداد ماه آغاز شده و تا ۲۲ خردادماه ادامه دارد، برادران عالمیان با تأخیر و برای دو روز پایانی اردو کنار دیگر اردونشینان خواهند بود اما آنها در سایر مراحل تمرینی شرکت خواهند داشت.

تا پیش از اعزام تیم ملی به محل برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه دو مرحله اردو (۱۰ تا ۲۰ تیرماه و ۲ تا ۱۶ مردادماه برگزار می‌شود. در این فاصله زمانی ملی پوشان به تورنمنت‌های بین المللی در کرواسی، اسلوونی و مجارستان اعزام می‌شوند.

عدم تغییر برنامه‌های تیم ملی تنیس روی با وجود لغو مسابقات جهانی

پس از پایان کار ملی پوشان در قونیه و از ۱۸ شهریورماه هم اردوهای داخلی ادامه خواهد داشت. این اردوها تا پایان سال و طبق برنامه مصوب ادامه پیدا می‌کند. در عین حال اعزام‌های دیگری هم انجام خواهد شد که از میان آنها حضور در تورنمنت بلغارستان یکی از آنهاست. البته شرکت در تورنمنتی به میزبانی جمهوری چک هم از طرف کادر فنی تیم ملی پیشنهاد شده اما هنوز نهایی نشده است.

تیم ملی تنیس روی میز طبق نتیجه رقابت‌های انتخابی با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان، امیر حسین هدایی و افشین نوروزی عازم بازی‌های کشورهای اسلامی می‌شود. به جز نوروزی، این ترکیب در سایر تورنمنت‌های پیش بینی شده هم حضور دارند.

زمان تورنمنت‌های مصوب برای اعزام تیم ملی تنیس روی میز و ترکیب تیم اعزامی به آنها به این شرح است:

* تورنمنت کانتندر کرواسی (۲۲ تا ۲۹ خردادماه)
نوشاد عالمیان، امین احمدیان، سروش امیری نیا و امیرحسین هدایی بازیکنان اعزامی فدراسیون تنیس روی میز به این تورنمنت هستند.

* تورنمنت فیدر اسلوونی (۳۰ خردادماه تا ۵ تیرماه)
نیما و نوشاد عالمیا، امیرحسین هدایی و سروش امیری نیا بازیکنان اعزامی فدراسیون تنیس روی میز به این تورنمنت هستند. امین احمدیان هم با هزینه شخصی در این تورنمنت شرکت می‌کند.

* تورنمنت اسمش مجارستان (۲۰ تیرماه تا ۲ مردادماه)
حضور بازیکنان در این تورنمنت بر اساس دعوتنامه فدراسیون جهانی انجام می‌شود. برادران عالمیان و امیرحسین هدایی بازیکنان دعوت شده هستند.

* تورنمنت فیدر بلغارستان (۸ تا ۱۳ شهریورماه)
نیما و نوشاد عالمیان همراه با امیرحسین هدایی بازیکنان اعزامی فدراسیون تنیس روی میز به این تورنمنت هستند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=22135

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.