• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

عبدالسلام: اقدامات عربستان، برادران لبنانی را نترساند

  • 08 آبان 1400 - 9:40
عبدالسلام: اقدامات عربستان، برادران لبنانی را نترساند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، اقدامات خصمانه عربستان سعودی علیه لبنان واکنش مقامات ارشد یمن را به دنبال داشت. در همین راستا، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن یک پست توئیتری منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، در این پست توئیتری اعلام شده است: از آنجایی که عربستان سعودی به دلیل مواضع اخیر جورج قرداحی وزیر اطلاع‌رسانی لبنان، واردات محصولات لبنانی را ممنوع کرده است، من نیز دولت یمن را به نشست فوری و اتخاذ تصمیمی مبنی بر جلوگیری از ورود تولیدات سعودی به یمن فرا می‌خوانم.

عبدالسلام: اقدامات عربستان، برادران لبنانی را نترساند

افزون بر این، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله هم با انتشار یک پست توئیتری نوشت: پافشاری سعودی بر سیاست سلطه‌جویی و استکبار نمی‌تواند شکست فاجعه‌بار تجاوز به یمن را مخفی نگه دارد.

عبدالسلام: اقدامات عربستان، برادران لبنانی را نترساند

وی سپس نوشته است: خطاب به ملت برادر یمن می گویم که اقدامات رژیم سعودی شما را نترساند زیرا این کشور پس از شکست در یمن دیگر قدرت چندانی ندارد. شب گذشته عربستان سعودی

در اعتراض به اظهارات وزیر اطلاع رسانی لبنان در انتقاد از جنگ علیه یمن، به سفیر بیروت ۴۸ ساعت مهلت داد تا خاک این کشور را ترک کند. علاوه بر این، واردات تمامی کالاهای لبنانی به عربستان متوقف شد و عربستان سفیر خود را هم از بیروت فراخوانده است.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=9916

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.