• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

عاشورزاده و بخشی از دور مسابقات حذف شدند

  • 06 تیر 1401 - 12:46
عاشورزاده و بخشی از دور مسابقات حذف شدند

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا در حالی امروز به پایان می‌رسد که با حذف دو نماینده ایران، پرونده تیم مردان کشورمان در این رقابتها با سه مدال نقره و یک مدال برنز بسته شد.

در روز پایانی رقابتهای دو وزن ۶۳- و ۸۰- کیلوگرم مردان در حال برگزاری است. فرزان عاشورزاده نماینده وزن ۶۳- کیلوگرم کشورمان در دیدار اول خود برابر «لیانگ» از کشور چین، یکی از عنوان داران تکواندو جهان در ۲ راند نزدیک مبارزه را ۱۳ بر ۱۳ و ۱۳ بر ۱۰ واگذار کرد و نتوانست به مرحله بعدی صعود کند.

امیرمحمد بخشی هم در وزن ۸۰- کیلوگرم ابتدا «رامش حسینی» از افغانستان را از پیش روی برداشت اما در مرحله یک چهارم حریف «سئو» از کره جنوبی نشد و در راند شماری ۲ بر یک (۸ بر ۷ به سود بخشی در راند اول، ۱۰ بر ۳ به نفع نماینده کره جنوبی در راند دوم و ۵ اخطاره شدن بخشی در راند سوم) مبارزه را واگذار کرد.

بنابراین پرونده تیم ملی تکواندو ایران در این دوره از مسابقات با کسب سه طلا، پنج نقره و دو برنز بسته شد. ناهید کیانی، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده سه طلا، میرهاشم حسینی، مهدی حاج موسایی، مبینا نعمت زاده، نسترن ولی زاده و علی نادعلیان پنج مدال نقره، زهرا شیدایی و دانیال بزرگی نیز ۲ مدال برنز باری کشورمان کسب کرده اند.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا با حضور ۲۹۹ تکواندوکار از ۳۴ کشور در کره جنوبی امروز ششم تیر ماه به پایان می‌رسد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=24458

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.