• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

طعنه پیروانی به برنامه‌ریزی سازمان لیگ: خیلی خوب است که بدون بازی رسمی به لیگ قهرمانان برویم!

  • 14 شهریور 1400 - 20:41
طعنه پیروانی به برنامه‌ریزی سازمان لیگ: خیلی خوب است که بدون بازی رسمی به لیگ قهرمانان برویم!

به گزارش ایسنا، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) این تیم اظهار کرد: ما جمعه بعد از ظهر عازم تاجیکستان هستیم. شرایط خوب است و تیم خوب تمرین کرده و نفرات خوبی داریم. بزرگترین مشکل ما بازی‌های رسمی است. شما دیدید که ۵۰، ۶۰ درصد بازیکنان تیم‌ملی یا بازی نکرده بودند یا در باشگاه‌هایشان ذخیره بودند و این باعث شد تیم‌ملی بازی خوبی به نمایش نگذارد. ما مطمئنا از این موضوع مستثنا نیستیم و اگر بازی تدارکاتی و رسمی نکنیم کارمان سخت است. ان‌شاءالله بتوانیم استقلال را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

او افزود: متاسفانه برای بازی مرحله یک چهارم نهایی هم باید ۲۴ و ۲۷ مهر بازی کنیم که باز هم بازی رسمی نخواهیم داشت و این نشان می‌دهد که چقدر برنامه‌ریزی‌مان خوب بوده است و یک تیم آماده و بدون بازی رسمی راهی لیگ قهرمانان می‌شود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال گفت: من فکر می‌کنم که باید برنامه‌ریزی بهتری می‌شد. این که بدون بازی رسمی به لیگ قهرمانان برویم، خوب نیست. همه تیم‌ها شرایط بهتری نسبت به ما دارند. تاجیکستان در کوران مسابقات است. همچنین ما باید در آن کشور در زمین چمن مصنوعی بازی کنیم که به آن عادت نداریم. آن‌ها میزبان هستند و تمام تلاششان را می‌کنند که از میزبانی‌شان استفاده کنند. ما هم پرسپولیس، فینالیست دوره قبل مسابقات هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه دلخواه‌مان را بگیریم.

 پیروانی درباره شایعاتی مبنی بر جدایی سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما هم خبرهایی شنیدیم. او زحمتش را کشیده و امیدوارم در این شرایط کنار تیم باشد. بزرگترین دغدغه تیم بحث مالی است. شبی که قهرمان شدیم اعلام کردم رقابت با تیم‌های صنعتی برای یارگیری و ادامه لیگ واقعا سخت است. ما یک سری بازیکن جذب کردیم که یک ریال دریافتی نداشتند و با این وجود رقابت کردن سخت است.

او ادامه داد: ما پرسپولیس هستیم و چهل پنجاه میلیون هوادار داریم و از ما توقع قهرمانی دارند اما با جیب خالی نمی‌شود مبارزه کرد. بزرگ ترین دغدغه مدیریت و هیات مدیره که باید از آن‌ها تشکر کنم، این است که بی پول هستیم و این بی پولی به تیم آسیب می‌رساند. تیم ما شرایطی استثنایی دارند و همه توقع دارند نتایج سال قبل در آسیا را تکرار کنیم و خواهشم این است در این شرایط کنار تیم باشند چون هر تغییر و تحولی مشکلات خودش را دارد. همه باید دست به دست هم دهند تا به هدف مان که نتایج خوب است برسیم.

 سرپرست پرسپولیس در خصوص مشکلات پرسپولیس برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: خداراشکر در حال حاضر مشکلی وجود ندارد. ما بازیکن دانشجو و سرباز داریم و بازیکن با مشکل مالی داریم اما با وجود یک سری مشکلات تلاش شده که مشکلی به وجود نیاید.

او درباره صحبت‌های گذشته‌اش درباره ساکت که باعث حرف و حدیث‌های فراوانی شد، عنوان کرد: من اگر حرفی می‌زنم برای دفاع از پرسپولیس است و هواداران از من توقع دارند. اگر صحبتی کردم که باعث شده به آقای ساکت و خانواده‌اش توهین شود، همینجا از او عذرخواهی می‌کنم. هیچکسی اجازه ندارد به کسی توهین کند و هدف همه مان این است از تیم مان دفاع کنیم. اگر بی احترامی شده است، نباید می‌شد و بحث ما فقط فوتبالی است. ان‌شاءالله از این اتفاقات در فوتبال مان نبینیم و هیچکس در هر جایگاهی اجازه توهین ندارد و باز هم عذرخواهی ام را تکرار می‌کنم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=4624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.