• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

طرح پالایشگاه دوم در هرمزگان کلنگ زنی می شود

  • 31 فروردین 1401 - 1:15
طرح پالایشگاه دوم در هرمزگان کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر سالاری در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل پالایشاه ستاره نفت خلیج فارس افزود: پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس نتیجه اعتماد به نیروهای توانمند داخلی، جوان و خلاق است و نشان داد اگر نگاهمان به داخل باشد می‌توان دست به کارهای بزرگی زد.

سالاری با بیان اینکه دادور تحول بزرگی را در جزیره لاوان و پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس انجام داد و این دو پالایشگاه را احیا کرد، اظهار کرد: جشن خودکفایی در تولید بنزین نتیجه اعتماد به نیروهای داخلی و جوان است و هرجا اعتماد شده شاهد رشد و پیشرفت بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه با طرح‌هایی که در پالایشگاه نفت خلیج فارس وجود دارد، امیدواریم ۸ میلیون لیتر بنزین به تولید کشور اضافه کنیم، خاطرنشان کرد: طرح پالایشگاه دوم در این منطقه در دست اجراست و بزودی کلنگ زنی خواهد شد.

سالاری ادامه داد: از نظر اهمیت و اولویت نیز پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در صدر قرار دارد و به تلاش دست جمعی نیاز دارد تا بتوانیم تمامی طرح‌ها و اهداف را به سرانجام مقصود برسانیم.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور تصریح کرد: باید از درون نیروهای پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس ۵ مدیرعامل توانمند انتخاب کنیم تا در پروژه‌های برون مرزی و داخلی نیز از ظرفیت این نیروها استفاده کنیم تا شاهد رشد و پیشرفت در عرصه نفت و گاز کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه حضور پرتعداد و همدلی نیروهای جوان در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بسیار مشهود است، بیان کرد: این موضوع می‌طلبد تا از نیروی جوان در پست مدیرعاملی بهره ببریم که خود به نیروی جوان معتقد باشد و با درک این موضوع اعتماد زیادی به نیروهای جوان داشته باشد.

سالاری با بیان اینکه هر انتصاب و استفاده از نیروهای جدید باید یکی از پارامترهای اصلی اش جوانی و انگیزه باشد، عنوان کرد: پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و پالایشگاه نفت بندرعباس همگی ثمره استفاده از مدیران جوان و خلاق است و انتظار است تمامی مدیران به فکر جانشین پروری باشند.

سالاری اظهار کرد: اصل ۱۴۴ در کشور شرایطی را در کشور ایجاد می‌کند که مزید بر علت می‌شود که نمی‌توان جا به جایی‌هایی را در سطح پالایشگاه‌ها انجام داد که این موضوعات را باید حل و فصل کنیم. شرایط بازنشستگی، بیمه و … در جذب‌های جدید در موارد منابع انسانی مشکلات و مواردی را دارد که باید پیگیری شود.

در پایان از زحمات «محمد علی دادور» تقدیر و «علیرضا جعفرپور بروجنی» به عنوان سکاندار جدید این ابرپروژه نفتی معرفی شد. همچنین محمد علی دادور به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پالایش نفت خوزستان منصوب شد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=20303

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.