• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲

طرح جامع بیمه مربیان و مدرسان فدراسیون ورزشهای همگانی امضا شد

  • 07 تیر 1401 - 12:45
طرح جامع بیمه مربیان و مدرسان فدراسیون ورزشهای همگانی امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی،‌ طرح جامع بیمه مربیان و مدرسان فدراسیون ورزشهای همگانی طی نشستی با حضور دکتر افشین ملایی رئیس فدراسیون، محمد ابراهیم تحسیری مدیر عامل بیمه معلم، محمدرضا فروحی دبیر کل فدراسیون، ایمان متقیان‌نژاد سرپرست دبیری فدراسیون، و علیرضا مهدوی سرپرست سازمان ورزشهای تفریحی و رقابتی در ساختمان اصلی بیمه معلم، قدیمی ترین بیمه خصوصی کشور، به امضاء طرفین رسید.

دکتر افشین ملایی در این مراسم با اشاره به عواقب ناشی از کرونا و تاثیر آن بر وضعیت جامعه اظهار داشت: نظر به اهمیت امنیت شغلی و مواجهه فعال با بحران های فراگیر آینده فدراسیون ورزشهای همگانی حمایت از مربیان و مدرسان ورزشهای همگانی را رسالت خود می داند.

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی ضمن تاکید بر ضرورت کاهش کم تحرکی ملی خاطر نشان کرد:‌ مربیان نقش اصلی در آگاهی بخشی، ترویج فعالیت بدنی و پایش متربی در حوزه ورزش را دارند، بنابراین توجه به مربیان تنها نباید معطوف به شرایط عادی باشد، برای شرایط غیر عادی نیز باید برنامه ویژه داشت و تا در مواجهه با بحران های پیش رو در محیط متغیر آمادگی لازم را داشته باشیم.

بر اساس این تفاهم نامه صدور بیمه نامه، منطبق با قوانین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شورای عالی بیمه مشتمل بر بیمه نامه مسئولیت مدنی مربیان در مقابل ورزشکاران ، بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری و بیمه نامه درمان گروهی در دستور کار قرار می گیرد.

گفتنی است، انعقاد این تفاهم نامه در راستای راهبرد بیمه معلم در حمایت از جامعه ورزشی کشور و تلاش برای حمایت از مربیان و مدرسان ورزشهای همگانی که سفیران سلامت اند صورت گرفته است.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=24537

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.