• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

طارمی در ترکیه، نیازمند در پاریس و انصاری‌فرد در مسیر امارات

  • 05 بهمن 1400 - 9:36
طارمی در ترکیه، نیازمند در پاریس و انصاری‌فرد در مسیر امارات

مجتبی خورشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت لژیونرهای دعوت شده به تیم ملی گفت: مهدی طارمی هم‌چنان به علت بارش برف و نبودن شرایط پرواز، در آن شهر کوچک واقع در ترکیه باقی مانده و هنوز مشخص نیست که چه ساعتی به سمت ایران حرکت خواهد کرد. کریم انصاری‌فرد هم با تغییر مسیر حرکت خود از ترکیه به سمت امارات، به تازگی به سمت شهر دوبی راه افتاده است. پیام نیازمند هم هنوز از شهر پاریس به سمت دوبی راه نیافتاده است.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به این که با این حساب، این لژیونرها به اردوی تیم ملی نمی‌رسند، گفت: او حتی اگر همین الان هم راه بیفتند، در تمرین غایب خواهند بود چرا که ابتدا به قرنطینه می‌روند و بعد از انجام تست کرونا و منفی بودن آزمایش‌ها می‌توانند به تمرینات ملحق شوند. در نتیجه در تمرین امروز غایب خواهند بود.

او درباره وضعیت آزمون، نوراللهی و حاج‌صفی برای ملحق شدن به اردوی این تیم بعد از منفی شدن تست کرونای خود اظهار کرد:‌ می‌دانید که دوره ابتلا به سویه امیکرون ۳ تا ۷ روز است. این بازیکنان بعد از منفی شدن تست‌شان می‌توانند به اردوی تیم ملی ملحق شوند. باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

خورشیدی هم‌چنین درباره وضعیت ۱۳ بازیکنی که دیروز به تیم ملی ملحق شدند، گفت: هنوز تست کرونای این بازیکنان نیامده است. احتمالا تا یکی، دو ساعت آینده این اتفاق رخ می‌دهد و بعد از منفی شدن تست‌ها، می‌توانند در تمرینات شرکت کنند.

سرپرست تیم ملی هم‌چنین درباره اضافه شدن بازیکنان جدید به اردوی تیم ملی از فهرست انتظار گفت: هنوز کادرفنی تصمیم نگرفته است.

به گزارش ایسنا، از روز گذشته، تست کرونای سه بازیکن تاثیرگذار تیم ملی مثبت شده است. نوراللهی، آزمون و حاج‌صفی بازیکنانی هستند که در این اردو غایب خواهند بود.

تیم ملی برای دو دیدار مهم با تیم‌های عراق و امارات در هفتم و دوازدهم در انتخابی جام جهانی به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=15302

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.