• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

طارمی: باز هم می‌خواهیم قهرمان شویم

  • 02 مرداد 1401 - 10:37
طارمی: باز هم می‌خواهیم قهرمان شویم

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت مایس فوتبال، شب گذشته در چارچوب دیدار دوستانه تیم فوتبال پورتو به مصاف موناکو فرانسه رفت و ۲ بر یک به برتری رسید. در این دیدار مهدی طارمی گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. 

مهدی طارمی بعد از این دیدار گفت: این یک بازی عالی برای تیم ما بود. تلاش زیادی کردیم و خوشبختانه پیروز شدیم. به اولین بازی رسمی خود نزدیک می‌شویم و این دیدار خیلی به ما کمک کرد تا به شرایط بازی برسیم. می خواهیم در فصل جدید عنوان قهرمانی را کسب کنیم. باید برای آن تلاش کنیم. در بازی بعدی می خواهیم بهتر از این بازی باشیم.

مهاجم ایرانی در ادامه صحبت های خود گفت: این اولین بازی در دراگائو بود، برخی از بازیکنان جدید همراه تیم بودند اما ما خوب کار کردیم. ریتم بازی‌ها را به دست آوردیم و توانستیم در شرایط بازی باشیم. خیلی سریع باید آماده شویم چرا که فصل به زودی شروع می شود. باید از حمایت هواداران در این بازی تشکر کنیم، برای بازی بعدی و در ادامه فصل به حمایت آنها نیاز داریم. هر چیزی ممکن است در هر دیدار رخ دهد. مهم این است که هواداران به خوبی از تیم حمایت کنند.

مهدی طارمی توانست در فصل قبل عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و بهترین گلزن تیمش در این فصل از رقابت‌ها با ۲۴ گل بود. فقط داروین استعداد برتر بنفیکا با ۲۶ گل موفق‌تر از طارمی در لیگ بود که این بازیکن در نهایت بعد از فصل خوبی که در بنفیکا داشت به لیورپول رفت تا جانشین سادیو مانه شود. 

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=26344

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.