• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

«ضرغامی» هفته جاری به آبادان سفر می‌کند

  • 30 خرداد 1401 - 1:16
«ضرغامی» هفته جاری به آبادان سفر می‌کند

سیدمحمد مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اردیبهشت ماه سال جاری دیداری با «عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل این وزارت داشتم و مشکلات منطقه را به اطلاعش رساندم.

وی افزود: حضور شرکت تعاونی حامیان در آبادان به منظور خرید تضمینی تولیدات صنایع دستی هنرمندان، برگزاری حداقل ۲۵ دوره آموزشی به صورت رایگان همراه با صدور گواهی‌نامه، تجهیز اداره میراث آبادان، اعطای تسهیلات ویژه برای اجرای طرح خانه مسافر، ایجاد پایانه صادرات صنایع دستی، مساعدت برای اجرای طرح یکپارچه‌سازی فضای موزه و احیای فضای محیطی، تشکیل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد اروند و تشکیل «دبیرخانه دائمی گردشگری سلامت» در منطقه آزاد اروند برخی از مواردی بود که در دیدار با وزیر میراث فرهنگی مطرح کردم.

نماینده مردم آبادان در مجلس ادامه داد: از ضرغامی دعوت کردم که حتماً سفری به این منطقه داشته باشد و مقرر شده که در هفته جاری سفری به آبادان داشته باشد.

مولوی عنوان کرد: بازدید از موزه آبادان و سایر اماکن میراثی، دیدار از ظرفیت گردشگری روستایی، بررسی گردشگری آبی، برنامه‌ریزی برای گردشگری سلامت و بررسی مشکلات صنایع دستی برخی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به آبادان است.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=24009

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.