• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

صعود خانزاده و زینعلی به نیمه نهایی/برنامه مبارزه ۷ نماینده ایران

  • 10 خرداد 1401 - 0:37
صعود خانزاده و زینعلی به نیمه نهایی/برنامه مبارزه ۷ نماینده ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای جهانی موی تای که با حضور نزدیک به ۸۰۰ ورزشکار از ۱۰۰ کشور جهان به میزبانی امارات در شهر ابوظبی جریان دارد، مهرداد خانزاده و محمد رسولی با برتری مقابل رقبای خود به نیمه نهایی عود کردند.

خانزاده در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۵۴ کیلوگرم رده سنی امید با پیروزی برابر سبحی یحیی از مراکش راهی دیدار نیمه نهایی شد. وی دور نخست حریفی از تایلند را از پیش رو برداشته بود. مسعود عبدالمالکی در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم بزرگسالان که در اولین مبارزه نماینده ترکمنستان را از پیش رو برداشته بود، نماینده استرالیا را شکست داد و به دور سوم راه یافت.

در آخرین مبارزه امروز علیرضا زینلی در وزن ۸۶- کیلوگرم رده امید موفق شد در دیدار یک چهارم پایانی، «مارسل زومباتی» از بلغارستان را در راند سوم ناک اوت کرده و راهی دیدار نیمه نهایی شود. وی در مبارزه نخست حریفی از سوئد را شکست داده بود.

در مبارزات امروز محمد رسولی، نادیا اعتماد مقدم، زهرا قهرمانی، فاطمه یاوری و فائزه فالی موی تای کارانی بودند که برابر حریفان خود تن به شکست دادند.

برنامه روز چهارم:

فردا سه شنبه دهم خردادماه و در روز چهارم این رقابتها هفت نماینده دیگر کشورمان، به روی رینگ خواهند رفت. در وزن ۵۱- کیلوگرم در دیدار یک چهارم نهایی، یاسر پرمهر برابر «حسین الدبی» از عراق به روی رینگ خواهد رفت.

آرمیتا سلیمانی در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۵۴- کیلوگرم رده زیر ۲۳ سال با «فاتما فائز» از مصر روبرو می‌شود. در وزن ۵۷- کیلوگرم رده زیر ۲۳ سال، آناهیتا صادقی در مرحله یک چهارم پایانی با «بل اومایما» از مراکش دیدار خواهد کرد. رامین علیزاده در یک چهارم پایانی وزن ۸۱- کیلوگرم به مصاف «مصطفی التکریتی» از عراق می‌رود.

در مرحله یک چهارم پایانی وزن ۸۶- کیلوگر، صابر سعیدی با «صالح دیرباز» از فلسطین پیکار می‌کند. در ۹۱- کیلوگرم علیرضا کردآبادی کاپیتان تیم کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف «کایرتبک ژارکیف» از قزاقستان می‌رود. و در در ۹۱+ کیلوگرم رده بزرگسالان، بهنام صفری در مرحله یک چهارم پایانی، «هادی بهجت» از لبنان را پیش رو دارد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=22703

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.