• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

صادقی: اگر اخراجی نمی‌دادیم، با اختلاف ۲، ۳ گل پیکان را می‌بردیم

  • 18 فروردین 1401 - 10:37
صادقی: اگر اخراجی نمی‌دادیم، با اختلاف ۲، ۳ گل پیکان را می‌بردیم

امیرعلی صادقی، بازیکن تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با ایسنا، درباره تساوی بدون گل آبی‌پوشان پایتخت مقابل پیکان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهارات مختلفی داشت. مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

* تساوی استقلال مقابل پیکان را چطور ارزیابی می‌کنی؟

بازی خیلی خوبی بود. می‌توانست بهتر از این هم بشود. هر دو تیم واقعا فوتبال بازی کردند. ما یکسری کارهای تاکتیکی در تمرینات خود انجام دادیم تا در این بازی بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم و بهترین فرصت بود تا فاصله خود را از تیم دوم بیشتر کنیم اما با اخراجی که دادیم، تمام برنامه‌هایمان به هم ریخت و کار برایمان سخت شد.

* به نظرت اخراج رافائل سیلوا چقدر در روند بازی تیم تاثیرگذار بود؟

۱۰۰ درصد تاثیرگذار بود. ما اگر اخراجی نمی‌دادیم، با احترام به تیم پیکان، با اختلاف دو، سه گل می‌توانستیم حریف خود را شکست دهیم. پیکان تیم جوان و خوبی است. ما آمده بودیم تا سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم چون بازی‌های باقی مانده تیم ما برای قهرمانی است و برای برد به میدان آمدیم اما کار ما سخت شد و حتی شانس بازنده شدن هم داشتیم ولی بازیکنان ما تا پایان بازی با تمام توان خود جنگیدند تا اختلافمان حفظ شود چون اگر می‌باختیم، شرایطمان خیلی سخت می‌شد اما خدا را شکر این اتفاق رخ نداد و یک امتیاز در این بازی به دست آمد. تیم ما چون در کورس قهرمانی است، فشار زیادی را تحمل کردیم و امیدوارم در بازی‌های بتوانیم امتیازات لازم را به دست بیاوریم.

* در بازی استرس داشتی؟

استرس به خاطر ۱۰ نفره شدن تیم بود. ما از این می‌ترسیدیم که اتفاق بدی رخ دهد. کار ما بعد از ۱۰ نفره شدن خیلی سخت شد و ما بسیار تلاش کردیم تا نتیجه را حفظ کنیم و حتی پیروز میدان شویم. در این بازی هواداران هم به ورزشگاه آمده بودند اما قسمت نشد که سه امتیاز این بازی را به آن‌ها هدیه دهیم تا خوشحال به خانه‌هایشان برگردند. حضور تماشاگران خیلی خوب بود و بسیار به ما روحیه داد. از وقتی تیم ۱۰ نفره شد تماشاگران خیلی ما را تشویق کردند و خیلی ناراحت شدم که نتوانستیم پیروز از زمین خارج شویم و این پیروزی را به هواداران هدیه دهیم.

* این بازی اولین بازی تو در استقلال مقابل تماشاگران بود. این اتفاق چه حسی برای تو داشت؟

حس خیلی خوبی داشت. هواداران خیلی ما را تشویق کردند و وقتی آدم چنین جوی را می‌بیند، خیلی روحیه می‌گیرد. ما هواداران خیلی خوبی داریم که همیشه پشت ما بوده‌اند. امیدوارم تا پایان فصل همین‌طور باشد. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی، جبران و دل همه هواداران را شاد می‌کنیم.

* استقلال ۶ بازی دیگر در لیگ برتر در پیش دارد. فکر می‌کنی تیم باید چه رویکردی در این بازی‌ها داشته باشد؟

ما باید برنامه‌ریزی و تمرینات خوبی برای این ۶ بازی باقی مانده داشته باشیم. این ۶ بازی خیلی حساس هستند. ۶ فینال است و باید این ۶ بازی را با پیروزی و موفقیت پشت سر بگذاریم تا قهرمان شویم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این بازی‌های باقی مانده را با موفقیت پشت سر بگذاریم و در نهایت عنوان قهرمانی مسابقات را به دست بیاوریم و این قهرمانی را به هواداران خود هدیه دهیم.

* استقلال در ماه رمضان مسابقات جام حذفی را در پیش دارد. این رقابت‌ها را چطور می‌بینی؟

این مسابقات هم شرایط خاص خودش را دارد و تیم‌ها به رقابت می‌پردازند تا در این مسابقات موفق شوند. هدف ما این است هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر قهرمان شویم و اگر دو قهرمانی می‌خواهیم باید تمام بازی‌های خود را با پیروزی و موفقیت پشت سر بگذاریم و امیدوارم هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی به قهرمانی برسیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=19484

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.