• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

شکست گل‌گهر مقابل حریف ترکیه‌ای در دیداری دوستانه

  • 17 مهر 1400 - 21:36
شکست گل‌گهر مقابل حریف ترکیه‌ای در دیداری دوستانه

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در اولین بازی تدارکاتی در ترکیه به مصاف ایوپ اسپور استانبول رفت . تیم ایوپ اسپور هم اکنون در رده سوم لیگ دسته اول ترکیه حضور دارد.

امیر قلعه‌نویی در ابتدا اکبر منادی، مسیح زاهدی، علیرضا آرتا، محمد آقاجانپور، شایان مصلح، مهران گلزاری، امین پور علی، مهدی تیکدری، سعید صادقی، رضا شکاری و یونس شاکری را به میدان فرستاد.

در نیمه اول با وجود آنکه گل‌گهر چهار موقعیت مسلم گلزنی را توسط شکاری، صادقی و تیکدری از دست داد، این تیم ایوپ اسپور بود که از تک حمله خود استفاده کرد و از روی نقطه پنالتی در دقیقه بیست و ششم به گل رسید.

گل گهر سیرجان نیمه دوم را با سه تغییر آغاز کرد.

مرتضی تبریزی، علیرضا علیزاده و نوید عاشوری جایگزین امین پورعلی، تیکدری و سعید صادقی شدند.

در دقیقه پنجاه و هشتم در حالیکه نوید عاشوی تنها دروازه‌بان حریف را در مقابل داشت توسط مدافع حریف سرنگون شد و مرتضی تبریزی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

پس از این گل و در ۳۰ دقیقه پایانی امیر قلعه‌نویی میلاد زکی‌پور، خانزاده، سهرابیان و بهنام برزای را نیز به ترکیب گل‌گهر اضافه کرد.

در ادامه بازیکنان گل‌گهر چند موقعیت خوب گلزنی را روی کم دقتی از دست دادند تا در دقیقه ۸۰ با غفلت و اشتباه فردی برای دومین بار دروازه خود را باز شده ببینند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=8451

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.