• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

شکست نمایندگان گرگان و گنبد در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال

  • 13 دی 1400 - 0:16
شکست نمایندگان گرگان و گنبد در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرنگار مهر، نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر امروز آغاز شد که تیم‌های پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس در خانه شکست خوردند.

در هفته چهاردهم این رقابت‌ها عصر امروز تیم پاس گرگان در سالن امام خمینی (ره) میزبان لبنیات هراز آمل بود که در دیداری نزدیک و حساس سه بر دو نتیجه را واگذار کرد تا فقط یک امتیاز از این دیدار کسب کند.

نماینده گرگان ست‌های اول و چهارم را با برتری (۲۶ – ۲۸) و (۲۴ – ۲۶) پشت سر گذاشت اما در ست‌های دوم و سوم با نتیجه مشابه ۲۵ بر ۲۳ شکست خورد تا کار به ست پنجم کشیده شود و در این ست سرنوشت ساز لبنیات هراز آمل ۱۵ بر ۱۳ پیروز شد و با دست پر گرگان را ترک کرد.

تیم شهرداری گنبدکاووس دیگر نماینده استان گلستان هم در سالن المپیک پذیرای شهداب یزد بود که در سه ست متوالی نتیجه را واگذار کرد.

یزدی‌ها با نتایج (۲۶ – ۲۸)، (۲۴ – ۲۶) و (۱۶ – ۲۵) پیروز هر ست این دیدار شدند و با سه امتیاز کامل گنبدکاووس را ترک کردند.

در جدول رده بندی لیگ برتر والیبال در پایان هفته چهاردهم، پاس گرگان با ۶ برد، هشت باخت و ۱۹ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و شهرداری گنبدکاووس با عملکردی مشابه و به دلیل معدل ست کمتر پس از پاس گرگان و مس رفسنجان در رده نهم جای گرفته است.

در ادامه این رقابت‌ها و از هفته پانزدهم، چهارشنبه ۱۵ دی راس ساعت ۱۶ پاس گرگان مهمان شهرداری ارومیه است و شهرداری گنبدکاووس در تهران به مصاف سایپا خواهد رفت.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=13910

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.