• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

شهرداری گرگان به دنبال انتقام و تثبیت صدرنشینی در آزادی

  • 27 دی 1401 - 12:16
شهرداری گرگان به دنبال انتقام و تثبیت صدرنشینی در آزادی

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های بسکتبال باشگاه های غرب آسیا روز چهارشنبه وارد مرحله برگشت مقدماتی می شود. در روز نخست این مرحله از مسابقات تیم شهرداری گرگان در ورزشگاه آزادی به مصاف الریاضی لبنان می رود.
این دیدار از گروه B و در شرایطی برگزار می شود که شهرداری گرگان در مرحله رفت مقابل الریاضی متحمل شکست شد. این تیم لبنان از مدعیان همیشگی و جزو پرافتخارترین تیم ها در رقابت های باشگاهی آسیا و غرب آسیا است که حالا برای برگزاری دیدار برگشت به تهران سفر کرده است.
این دیدار به میزبانی شهرداری گرگان اما در تالار بسکتبال آزادی برگزار می شود. گرگانی ها مترصد آن هستند که به دور از هیاهوی تماشاگران لبنان و با کمک اندک تماشاگران خودی که به تهران می آیند در کنار اتکا به تجربه نفراتی مانند محم جمشیدی و بهنام یخچالی و البته پری پتی نتیجه این بازی را به سود رقم بزنند که در این صورت هم تنها شکست دور رفت را جبران می کنند و هم جایگاه شا را در صدر جدول رده بندی تثبیت خواهند کرد.
شهرداری گرگان در مرحله رفت لیگ وابا، پس از متحمل شدن شکست برابر الریاضی در رقابت با الکرامه سوریه و نفت عراق صاحب برتری شد. این دو دیدار هم در آزادی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=37634

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.