• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

شهرام هروی: خدا می خواست که کاراته طلایی شود

  • 16 مرداد 1400 - 21:05
شهرام هروی: خدا می خواست که کاراته طلایی شود

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، شهرام هروی پس از کسب مدال طلای سجاد گنج زاده گفت: کاراته به کمترین حقش که کسب مدال طلا بود، رسید. خانم عباسعلی هم خوب مبارزه کرد و حیف شد به مدال نرسید.

وی تاکید کرد: با شرایط خاصی به توکیو رسیدیم و خداراشکر آنچه که لایقش بودیم را به دست آوردیم.

هروی با بیان اینکه خدا را واقعاً حس کردم، خاطرنشان کرد: خدا خواست که ما طلایی شوم.

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سجاد واقعاً آسیب دیدگی سختی داشت. یک ماه پیش پایش شکست و ۱۰ روز پیش در آخرین تمرین کف دستش شکست و با غیرت در این مسابقات شرکت کرد. این آسیب دیدگی‌ها انگیزه وی را بیشتر کرد

هروی گفت: باید از پورشیب تشکر کنم که واقعاً به ما کمک کرد و دستش را می‌بوسم و حقش این بود که در این مسابقات حضور داشته باشد.

وی افزود: همدلی باعث موفقیت کاراته بود. باید از کادرم تشکر کنم که واقعاً شبانه روز تلاش کردند. سجاد هم واقعاً تلاش کرد و طلایی شد.

هروی تصریح کرد: جا دارد از رئیس فدراسیون و وزارت ورزش و کمیته تشکر کنم که هر آن چیزی که خواستیم در اختیار ما قرار دادند و ما هم با کسب مدال طلا جواب زحمات آنها را دادیم و شرمنده مردم نشدیم.

وی افزود: اگر بهمن هم بود حتماً طلا می‌گرفت و چیزی کم نداشت. برخی چیزها دست ما نیست و هر اتفاقی بیفتد ما بازهم شاکر هستیم و حتماً حکمتی داشته است.

هروی گفت: ثبات و همدلی باعث موفقیت کاراته شد. من ۶ سال سرمربی تیم ملی هستم و با همدلی توانستیم به قولی که داده بودیم، برسیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1506

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.