• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

شهدادنژاد: مس کرمان پاک صعود کرد/ حسین‌خانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

  • 26 خرداد 1401 - 12:44
شهدادنژاد: مس کرمان پاک صعود کرد/ حسین‌خانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

آرمان شهدادنژاد در گفت‌وگو با ایسنا درباره صعود مس کرمان به لیگ برتر اظهار کرد: بعد از ۸ سال تیم ما توانست به لیگ برتر صعود کند و مهم‌ترین فاکتور در تیم همدلی و فعل خواستن در همه ارکان باشگاه بود. بازیکنان، کادرفنی و باشگاه در مسیر حرکت کردند و خداراشکر توانستیم آن چیزی که می‌خواستیم را به دست آوریم. در سال‌های گذشته آن حس هم‌دلی وجود نداشت و همیشه در گام آخر شکست می‌خوردیم.

او ادامه داد: مهم‌ترین ضعف تیم در سال‌های گذشته مشکلات مدیریتی بود اما خداراشکر تلاش مدیرعامل باشگاه باعث شد به لیگ برتر صعود کنیم. من هم خداراشکر سعی کردم عملکرد خوبی داشته باشم اما همه بازیکنان کمک کردند و توانستیم در کار تیمی موفق باشیم.

کاپیتان مس کرمان درباره واکنش‌ باشگاه خیبر نسبت به صعود مس کرمان و حواشی زیاد بین دو تیم در طول فصل گفت: تیم خیبر یک تیم ریشه دار و خوب است اما فقط می‌خواهم درباره سرمربی تیم‌شان صحبت کنم. شیرینی صعود تیم‌مان به لیگ برتر در یک طرف و شکست خیبر در خرم‌آباد در یک طرف قرار دارد. شادی این پیروزی بسیار برای ما زیاد بود چون آن‌ها یک نیم فصل برای ما حاشیه درست کردند. البته قرارداد من یک ساله بود و هنوز مشخص نیست در فصل آینده در تیمم حضور خواهم داشت یا خیر.

وی ادامه داد: پاک‌تر از همه تیم‌ها صعود کردیم. آن‌ها می‌خواستند ما را پایین بکشانند اما در خانه خودشان شکست‌شان دادیم. اگر تیم‌های دیگر را خریدیم، پس چگونه خودشان را در زمین خودشان شکست دادیم؟ این پیروزی نشان داد که همه حرف‌های مربی خیبر فرار رو به جلو بوده است.

شهدادنژاد درباره صعود مس با فرزاد حسین خانی و عملکرد این مربی بیان کرد: من ارتباط نزدیکی با او دارم و چند سال در خدمتش بودم. او بسیار آینده خوبی دارد و همان‌طور که مازیار زارع به عنوان یک مربی جوان نشان داد که باید در بحث مربیان لیگ خانه تکانی شود، فرزاد حسین خانی هم نشان داد که مربیان جوان می‌توانند بدرخشند. او نشان داد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

او هم‌چنین اضافه کرد:‌ باشگاه و مجموعه مس کرمان پتانسیل خوبی را نشان داده و می‌تواند در لیگ برتر حضور داشته باشد. این باشگاه در گذشته تجربه خوبی در لیگ برتر داشته است و مدیرکارخانه برای فصل پیش‌رو تیم خوبی را می‌بندند و شک نکنید مس یک رتبه تک رقمی را در پایان لیگ پیش‌رو کسب خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23755

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.