• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

شهادت جوان فلسطینی به دست شهرک نشین صهیونیست در کرانه باختری

  • 19 اسفند 1401 - 12:51
شهادت جوان فلسطینی به دست شهرک نشین صهیونیست در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک شهرک نشین صهیونیست صبح امروز جمعه یک جوان فلسطینی را به بهانه اجرای عملیات حمله با سلاح سرد به این شهرک نشین در نزدیکی شهرک صهیونیستی مزرعه دوروت واقع در حد فاصل سلفیت و قلقیلیا هدف گلوله قرار داد و به شهادت رساند.
رادیو عبری کان ضمن اشاره به این مطلب، اعلام کرد کرد که این جوان با سر دادن بانگ الله اکبر به این شهرک نشین نزدیک شد و درصدد برآمد با چاقو به وی حمله کند که این شهرک نشین به وی آتش گشود و او را به شهادت رساند.
این منبع عبری زبان همچنین مدعی شد که این جوان چندین تیغه چاقو همراه داشت.
وزارت بهداشت و درمان فلسطین گزارش داد که اداره کل امور مدنی به این وزارتخانه خبر شهادت عبدالکریم بدیع الشیخ ۲۱ ساله را ابلاغ کرد.
با شهادت عبدالکریم بدیع الشیخ تعداد شهدای فلسطینی از آغاز سال جاری تاکنون به ۸۰ نفر رسید.
خبر دیگر از فلسطین اینکه، هزاران فلسطینی امروز جمعه نماز صبح را در مسجد مبارک الاقصی واقع در شهر بیت المقدس و مسجد حضرت ابراهیم (ع) واقع در الخلیل به جا آوردند.
هزاران فلسطینی اعم از زن و مرد و کودک با حضور در جای جای مسجد مبارک الاقصی و نمازخانه های سرپوشیده نماز صبح را در فضایی کاملا معنوی اقامه کردند.
فلسطینیان پس از اقامه نماز حلقه های تلاوت قرآن تشکیل دادند و صبحانه دسته جمعی تناول کردند، این اقدام در حالی صورت می گیرد که شمار زیادی از نیروهای ارتش رژیم اشغالگر قدس در دروازه های مسجدالاقصی مستقر شده و نمازگزاران را تفتیش بدنی کرده و مدارک شناسایی آنان را بررسی کردند.
در شهر الخلیل نیز شمار زیادی از فلسطینیان نماز صبح را در شکوهی هر چه تمامتر در این مسجد حضرت ابراهیم علیه السلام خواندند و پس از پایان نماز به راز و نیاز با معبود جهانیان پرداختند و سپس نوشیدنی های گرم تناول کردند.
اقامه نماز صبح در مسجدالاقصی و مساجد کرانه باختری در چارچوب کمپین ندای فجر عظیم صورت می گیرد که از ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ آغاز شده است و هدف از آن مقابله با تجاوزات نظامیان و شهرک نشنیان یهود به مقدسات اسلامی و مقابله با یهودی سازی مقدسات اسلامی در اراضی اشغالی فلسطین است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39563

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.