• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

شرکت رجا گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد

  • 30 اردیبهشت 1402 - 13:50
شرکت رجا گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت رجا، مدیرعامل این شرکت در این مراسم با تأکید بر تجربه و سابقه خوب همکاری رجا با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: رجا همواره می‌کوشد تا با ارائه بهترین نوع خدمت به مسافران، رضایت آنان را جلب کرده و حقوق آنان را رعایت کند.
ناصر بختیاری با اشاره به قیمت پایین بلیت قطارهای حومه‌ای رجا گفت: پرداخت هزینه‌ها برای بازسازی و نگهداری واگن‌ها به یورو و دلار است، بنابراین انتظار می‌رود دولت محترم با دادن یارانه به این قطارها بخشی از ضرر و زیان این شرکت را جبران کرده و موجبات رشد و توسعه این صنعت و به دنبال آن رضایت هم‌وطنان را فراهم آورد.
معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز در این مراسم بر اهمیت موضوع حمل‌و نقل ریلی در کشور اشاره کرد و سهم شرکت رجا در جابه‌جایی مسافر را قابل توجه دانست.
اکبر تقوی یکی از شروط لازم برای اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را نداشتن پرونده تخلف از سمت مشتری نامید و افزود: نداشتن پرونده تخلف برای شرکتی مانند رجا که شبانه‌روز در حال خدمت به مسافران است، نشان‌دهنده تلاش حداکثری این شرکت برای جلب رضایت مشتری بوده که مرهون زحمات تمام همکاران رجا در سراسر کشور است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42198

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.