• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

شروع مقتدرانه فرنگی‌کاران ایران/پنج ملی‌پوش به یک قدمی طلا رسیدند

  • 20 فروردین 1402 - 13:58
شروع مقتدرانه فرنگی‌کاران ایران/پنج ملی‌پوش به یک قدمی طلا رسیدند

به گزارش خبرنگار مهر، سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۰ و ۲۱) فروردین به میزبانی شهر آستانه قزاقستان برگزار خواهد شد. مسابقات پنج وزن نخست این رقابتها از صبح امروز یکشنبه آغاز شد که پنج ملی پوش ایران فینالیست شدند.
کاویانی نژاد فینالیست شد
در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ ساجان از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱ بر ۱ ریو لیو از چین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ از سد دمیو ژاداریف از قزاقستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. 

امین کاویانی نژاد

علیزاده هم فینالیست شد
در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱ بر ۱ ماساتو سومی از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۲ سونیل کومار از هند را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. علیزاده در دیدار پایانی با نورسلطان تورسینوف از قرقیزستان کشتی می گیرد.

ناصر علیزاده

دادمرز در یک قدمی طلا
در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر تایگاه اونیشی از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۱ از سد اختیار بوتیروف از ازبکستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. دادمرز بعد از ظهر امروز برای کسب مدال طلا به مصاف روپین از هند می رود.

پویا دادمرز

سنگین وزن ایران در آستانه کسب طلا
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر صفر رومن کیم از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر تموربک نسیم اف از ازبکستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. 

امین میرزازاده

ایمان محمدی فینالیست شد 
در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر صفر نیراج از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل جین سئوب سونگ از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. 

ایمان محمدی 

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=40461

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.