• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

شروع ضعیف نساجی در ادوار حضورش در لیگ برتر

  • 26 شهریور 1401 - 13:55
شروع ضعیف نساجی در ادوار حضورش در لیگ برتر

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نساجی در شش هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانسته عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و یک پیروزی، ۳ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. همین عملکرد باعث انتقادات زیادی نسبت به کادرفنی این تیم شده است. این در حالی است که نساجی در طول پنج فصل حضورش در لیگ برتر نتوانسته در شروع لیگ عملکرد خوبی را به ثبت برساند. حالا لیگ برتر تعطیل شده است و مطهری فرصت خوبی دارد تا بازیکنانش را از این شرایط خارج کند.
قائم‌شهری‌ها در فصل ابتدایی حضور خود در لیگ برتر فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ با جواد نکونام شروع نا امید کننده‌ای داشتند. ۳ شکست، ۲ تساوی و یک پیروزی حاصل تلاش شاگردان نکونام بود. این مربی پس از نیم فصل اول از این تیم جدا شد و هدایت نساجی به مجید جلالی واگذار شد. نساجی لیگ هجدهم را در رده دهم به پایان رساند.
نساجی لیگ نوزدهم را با رضا مهاجری شروع کرد و از شش بازی اول خود یک شکست، ۲ تساوی و ۲ پیروزی را به ثبت رساند. مهاجری تنها ۲۰ هفته در قائم‌شهر دوام آورد و پس از او محمود فکری هدایت این تیم را به عهده گرفت. نساجی در پایان لیگ نوزدهم در رده نهم قرار گرفت.
محمود فکری پیش از آغاز لیگ بیستم به استقلال رفت و جای خود را به وحید فاضلی داد. فاضلی نیز در شش هفته نخست لیگ برتر عملکردی مشابه مهاجری ثبت کرد و در ادامه با عملکردی ضعیف از تیمش اخراج شد و دوباره مجید جلالی هدایت نساجی را به عهده گرفت. جلالی نیز موفق نبود و در شش بازی ۵ شکست و یک تساوی را به ثبت رساند. او نیز نتوانست نساجی را از بحران خارج کند و در نهایت این مربی کنار رفت تا ساکت الهامی هدایت قائم‌شهری‌ها را به عهده بگیرد.
الهامی بهترین شروع و بیشترین تعداد حضور روی نیمکت نساجی را در بین مربیان این تیم در لیگ برتر ثبت کرد . او در ۶ بازی ابتدایی‌اش ۴ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رساند. الهامی در نهایت نساجی بحران زده را در لیگ نگه داشت و در لیگ بیست‌ویکم نیز روی نیمکت تیمش نشست. نساجی فصل بعد با هدایت او در جام حذفی توانست شگفتی ساز شود و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در اواخر لیگ بیست‌ویکم مشکلات حاشیه‌ای با مدیران باشگاه باعث شد الهامی از نساجی اخراج شود و اسماعیل اسماعیلی تا پایان لیگ جایگزین این مربی شد. نساجی در پایان این لیگ در رده دوازدهم قرار گرفت.
نساجی لیگ بیست‌ودوم را با هدایت حمید مطهری، مربی پیشین پرسپولیس آغاز کرد و در ۶ هفته ابتدایی به همراه این تیم فراز و نشیب زیادی را تجربه کرد. این تیم در هیچ دوره‌ای نتوانسته عملکرد درخشانی را در شروع لیگ به ثبت برساند و باید دید سرنوشت مطهری در ادامه فصل چگونه رقم خواهد خورد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29119

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.