• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

شرمنده مردم شدیم/ تفاوت مربیان بزرگ انتخاب بدون ترس است

  • 22 مرداد 1400 - 14:43
شرمنده مردم شدیم/ تفاوت مربیان بزرگ انتخاب بدون ترس است

میثم صالحی در گفتگو با خبرنگارمهر درباره حضورش در ترکیب تیم ملی والیبال دربازی‌های المپیک توکیو گفت: المپیک توکیو نخستین تجربه‌ام بود، حضور در المپیک سقف آرزوهای هر ورزشکاری است. تجربه خوبی به دست آوردم. متاسفانه تیم ملی نتایج خوبی کسب نکرد و شرمنده مردم شدیم.

ملی پوشان والیبال ایران تاکید کرد: مردم این را بدانند که تمام تلاش خود را بکار گرفتیم. به شخصه انگیزه بسیار زیادی داشتم و تمام توانم را به کار گرفتم. نخستین حضورم در المپیک بود، پر از انگیزه بودم و هر کاری کردم تا مردم خوشحال شوند اما نشد. حتی در بازی با ژاپن تمام بازیکنان با هم همدل و یکصدا بودیم تا به موفقیت برسیم.

صالحی که یکی از بازیکنان جوانی بود که با اعتماد سرمربی در ترکیب اصلی المپیک قرار گرفت، گفت: در سال‌های گذشته همه کارشناسان بر این باور بودند که باید در ترکیب تیم ملی، جوانگرایی صورت بگیرد اما این اتفاق رخ نداد. حال که در المپیک و لیگ ملت‌ها جوانگرایی انجام شد و در واقع تغییر نسل صورت گرفت باز هم عده‌ای انتقاد کردند البته شاید به خاطر نتایج بود اما به هر حال انتقاد همیشه وجود دارد.

وی تاکید کرد: در دوران کولاکوویچ همیشه در اردوهای ملی حضور داشتم و حتی تا آخرین روز در تمرینات شرکت کردم اما کولاکوویچ هر بار می‌گفت «ان شاءالله دفعه آینده از من استفاده خواهند کرد» و هیچ بار این اتفاق رخ نداد. هیچ یک از مربیان گذشته دست به تغییرات در ترکیب تیم ملی نمی زدند.

ملی پوشان والیبال ایران ادامه داد: نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ نمی داد. اگر بگوییم الکنو مربی بزرگی است کولاکوویچ نیز تلاش بسیاری برای تیم ملی انجام داد. شاید یک مربی بزرگ اینجا خود را نشان دهد که بدون ترس دست به تغییرات بزند. شاید الکنو به خاطر اختیار تامی که از سوی فدراسیون داشت توانست بدون ترس از بازیکنان جوانی مانند من استفاده کند. من پیش از این در ترکیب تیم ملی حضور نداشتم و الکنو این اعتماد را کرد تا در لیگ ملت‌ها و المپیک به صورت فیکس در ترکیب حضور داشته باشم و پاسخ این اعتماد را با عملکردم دادم.

صالحی درباره حضور در ترکیب تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز گفت: باید در اردو حاضر شویم. نتوانستیم در المپیک نتیجه بگیریم امیدوارم در قهرمانی آسیا نتیجه مد نظر را بدست آوریم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2101

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.