• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

شرایط پنج رشته برای اعزام به بازیهای آسیایی برگزار شد

  • 15 دی 1401 - 12:17
شرایط پنج رشته برای اعزام به بازیهای آسیایی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این نشست ها بطور جداگانه و با حضور دکتر سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته و سرپرست کاوران اعزامی، دکتر نصراله سجادی مشاور رئیس، دکتر مهین فرهادی زاد نائب رئیس کمیته، دکتر مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش ، آرش فرهادیان سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و جمعی از مدیران کمیته برگزار شد که دکتر هاشمی ضمن تاکید بر حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی عنوان داشت: تاکنون نشست های بسیار سازنده و خوبی با فدراسیون های مختلف داشتیم که بسیار ثمر بخش بود و شناخت خوبی نسبت به طرفین در خصوص بررسی وضع موجود برای حضور در هانگژو داد.
در نشست فدراسیون اسکیت که مجید هنرجو رییس ، علیرضا نصیری و مریم وفا خواه نواب رئیس،حمید بخارایی دبیر، محسن هنر جو مدیر تیمهای ملی، سارا فرشتیان ،احسان حبیب آبادی از کادر فنی حضور داشتند ابتدا رییس فدراسیون و مدیر تیمهای ملی برنامه های در دست اجرای خود همچون اردو ها، مسابقات و تورنمنت های پیش رو را برای حضور موفقیت آمیز در هانگژو ارایه کرده و سپس کادر فنی تیم های ملی نیز به بررسی وضعیت اردونشینان پرداختند.
در این نشست مسئولین فدراسیون اسکیت عنوان داشتند حضور در هانگژو در اولویت بوده و برایشان مهمتر از رقابت های آسیایی و جهانی است و مقرر شد تا جدول زمان بندی اردویی تیم های ملی را برای واحد سنجش آکادمی و مرکز نظارت ارسال و در ۴ مرحله تست آکادمی حضور یابند.
تغییر رنگ پیست اسکیت و تعویض چرخ اسکیت ورزشکاران که هزینه بالایی دارد از جمله دغدغه های مسئولان فدراسیون بود که مقرر شد مسائل فوق در نشست ستاد عالی بازیها مطرح و در این خصوص تصمیم گیری نهایی صورت پذیرد.
سپس نشست انجمن بازیهای رایانه ای با حضور علی خلیلی سرپرست فدراسیون همگانی و شاهورانی رئیس انجمن بازیهای رایانه ای برگزار شدکه شاهورانی ضمن ارائه توضیحاتی عنوان داشت: با توجه به این که بازیهای رایانه ای هانگژو در ۴ رشته برگزار می شود ما درهمه آنها ورزشکاران مطرح جهانی داریم بخصوص که در رشته فیفا می توانیم با اعزام دو ورزشکار دو مدال خوش رنگ بدست آوریم.
وی افزود :البته از آنجاییکه شرایط بازیهای رایانه ای بگونه ای است که ماه به ماه تجهیزات و تکنولوژی آن به روز می شود نیاز به حمایت وزارت و کمیته برای تهیه رایانه و کنسول های جدید داریم که دکتر هاشمی ضمن تاکید بر رفع این مشکل عنوان داشت:صحبت های آقای خلیلی و شاهورانی ما را امیدوار کرد و این موارد در ستاد بازیها مطرح و در جهت رفع آن اقدام خواهد شد.
در خاتمه جلسه فدراسیون شنا ،شیرجه و واترپلو با حضور محسن رضوانی رئیس،علی آبادی نائب رئیس و بیداریان و حضرتی اعضای کادر فنی برگزار شد که رضوانی بطور جداگانه و در قالب یک پاور پوینت گزارش جامعی از سه رشته فوق ارائه و اعلام داشت اگر حمایت وزارت و کمیته برای پیاده سازی برنامه ها وجود داشته باشد حتی نیم نگاهی به کسب مدال در برخی از ماده های شنا داریم.
وی ادامه داد: در واترپلو هم به رغم اینکه مربی خوب صربستانی ما رفت ولی هنوز دارد با ما همکاری می کند و اگر شرایط برای مشاوره مربیان مجاری و صربستانی فراهم شود وضعیت خوبی برای هانگژو خواهیم داشت و در شیرجه نیز دو شیرجه رو ۱۴ و ۱۵ ساله داریم که در صورت حمایت آینده روشنی خواهند داشت که دبیر کل کمیته قول حمایت های لازم را داد.
در این نشست محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیمهای ملی، فرید فتاحیان مدیر بین الملل،محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی،حاج قاسم سنجش آمادگی جسمانی آکادمی،آقایان کوهی و مسعودی نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36958

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.