• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

شرایط سخت را فراموش کردیم/ برای دفاع از والیبال گنبد تلاش می‌کنیم

  • 12 دی 1400 - 11:43
شرایط سخت را فراموش کردیم/ برای دفاع از والیبال گنبد تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر والیبال امروز یکشنبه با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود. تیم شهرداری گنبد میزبان تیم شهداب یزد خواهد بود.

عظیم جزیده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط و وضعیت تیم شهرداری گنبد گفت: خدا را شکر دو بازیکن جدید جذب کردیم و یک بازیکن جوان بومی نیز در اختیار گرفتیم. از نظر شرایط روحی کمی بهتریم و تیم به آرامش خوبی رسیده است.

سرمربی تیم والیبال گنبد ادامه داد: در چند روز گذشته تمرینات خوبی پشت سرگذاشتیم، امیدوارم به هماهنگی بهتر با بازیکنان جدید برسیم و بازی خوبی مقابل تیم شهداب یزد داشته باشیم. شهداب نیز تغییراتی در کادر فنی خود ایجاد کرد است و برای دفاع از آبروی والیبال گنبد مقابل این تیم به زمین می‌رویم.

وی اظهار داشت: باتوجه به اتفاقاتی که رخ داد شرایط سختی در پیش داریم ولی سعی می‌کنم فراموش کنیم. مردم گنبد بدانند که باید توقعات عقلانی از تیم داشته باشند. اگر نتایج مد نظر نباشد به دلیل عدم تمرکز در چند روز گذشته است. اما تمام سعی خود را خواهم کرد که نتایج خوبی کسب کنیم.

جزیده افزود: زمانیکه دو پشت خط زن تیم به یکباره جدا شدند تحت فشار قرار گرفتیم ولی خدا را شکر تیم را سریع جمع کردیم و با انرژی و انگیزه تمرینات را ادامه دادیم. امیدوارم با تقویت نقاط ضعف وضعیت تیم را بهبود ببخشیم.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=13880

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.