• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

شاهین بیانی: داربی قابل پیش‌بینی نیست/ قایدی و محبی شانس گلزنی دارند

  • 01 اردیبهشت 1402 - 13:54
شاهین بیانی: داربی قابل پیش‌بینی نیست/ قایدی و محبی شانس گلزنی دارند

شاهین بیانی در گفت و گو با ایسنا در خصوص برد پرگل استقلال مقابل هوادار اظهار کرد: این برد در این برهه خیلی به تیم کمک خواهد کرد تا با روحیه خوب به مصاف پرسپولیس برود. استقلال این روزها از لحاظ تیمی در شرایط خوبی است و توانسته در اکثر بازی‌ها به برتری دست پیدا کند. البته بنده به شخصه فکر نمی‌کردم با ۶ گل به پیروزی برسیم.
وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از داربی پایتخت گفت: به نظرم بازی بسیار حساسی است و هر تیم که ۳ امتیاز را کسب کند شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد. در حال حاضر روی کاغذ شانس استقلال بیشتر است اما این بازی هیچ‌گاه قابل پیش بینی نبوده است.
پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه خیلی‌ها معتقدند شرایط استقلال در حال حاضر بهتر است بیان کرد: به نظرم به خاطر برد پر گل استقلال مقابل هوادار خیلی‌ها چنین نظری دارند ولی شرایط شهرآورد فرق می کند و هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد می تواند در داربی به برتری برسد.
بیانی در خصوص اینکه کدام بازیکنان در این بازی شانس گلزنی خواهند داشت؟ خاطرنشان کرد: مهدی قایدی و محمد محبی در استقلال این روزها در اوج آمادگی قرار دارند و برای هر تیمی خطرناک هستند. قطعا کادر فنی پرسپولیس برای مهار آنها برنامه ریزی خواهد کرد.
وی همچنین در خصوص تغییر و تحولات مدیریتی باشگاه استقلال ادامه داد: به هر حال اتفاقاتی افتاد که باعث شد فتح‌الله‌زاده از استقلال برود. او در گذشته زحمات زیادی برای استقلال کشید. حجت کریمی عضو هیات مدیره این باشگاه در ۲ سال گذشته بوده و شناخت خوبی از شرایط تیم دارد. امیدوارم بتواند مشکلات مالی این تیم را حل کند زیرا بزرگترین مشکل حال حاضر تیم همین مساله است.
بیانی درباره عملکرد ساپینتو در طول فصل گفت: ساپینتو که ابتدای فصل آمد خیلی‌ها معتقد بودند موفقیتی در استقلال نخواهد داشت اما در طول فصل خودش را اثبات کرد و حالا تیمش مدعی کسب عنوان قهرمانی است. به اعتقاد من ساپینتو و تیمش فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=40862

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.