• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

شاهد جنگ تمام عیار استکبار با جبهه مقاومت هستیم

  • 16 مرداد 1401 - 13:50
شاهد جنگ تمام عیار استکبار با جبهه مقاومت هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت اسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در پیامی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
فرارسیدن عاشورای سرور و سالار شهیدان و آزادگان جهان، حضرت امام حسین (علیه‌السلام) و یاران با وفایش را به تمامی رهروان آن امام شهید و عطشان و عزاداران با اخلاص آن حضرت تسلیت می‌گویم.
حضرت سیدالشهدا (ع) می‌فرمایند: هیهات که ما ذلّت و خواری را بپذیریم. خداوند ذلّت را بر ما، پیامبر و مؤمنین روا نداشته است.
پیام خون شهدای والامقام کربلا، پشت پا زدن به تمامی وسوسه‌های خناسان و اطاعت بی‌چون و چرا از امام و مقتدای خویش تا تقدیم جان می‌باشد.
عاشورا مکتب انسان‌ساز و یگانه طریقی است که بشریت را به سوی صلاح و جاودانگی رهنمون می‌سازد. صبر، اطاعت و بصیرت، درس بزرگ عاشورای حسینی است و ملّت بزرگ ایران اسلامی نشان دادند که بهترین پیروان این مکتب عظیم هستند.
خمینی کبیر (ره) رهرو راستین و سلاله پاک امام حسین (ع) بود که با اتکال به خداوند تبارک و تعالی و همت بلند ملّت حسینی، انقلابی را به‌وجود آورد که مشخصه‌ی بزرگ آن پرچم سرخ‌رنگ حسین ابن علی (ع)، همانا احیای سنت ناب و درک صحیح اسلام پیامبر اعظم (ص) است که از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و همه‌ی ملّت‌های زجر کشیده، چشم‌بدان دوخته‌اند.
امروز نیز این آرمان حسینی را رهبر فرزانه‌، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، با قوت پیش می‌برد و ملّت قهرمان و انقلابی ایران، ولایت‌مدارانه و با درک شرایط زمان همانند اصحاب بزرگ امام حسین (ع)، رهبر و فرمانده عزیزشان را حمایت و پیروی می‌کنند تا جبهه‌ی مقاومت و جبهه‌ی انقلاب اسلامی در این برهه‌، بیش از پیش متحد و با اقتدار مقابل جبهه‌ی استعمار جهانی بایستند و ان‌شاءالله، به ظهور مولا و مقتدا و امام عصر و صاحب‌الزمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) که صاحب عزای این ایام است، برسد و خداوند تبارک و تعالی برای شفای دل تمامی عزاداران در فرج مبارکش تعجیل نماید.
تاریخ، همواره شاهد نبرد حسینیان و یزیدیان بوده و امروز نیز، شاهد جنگ تمام عیار جبهه استکبار با جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی هستیم که ان‌شاءالله، با افول کامل رژیم نامشروع و آدمکش صهیونیستی و اضمحلال آمریکای جنایتکار پرونده‌ی نکبت‌بار یزیدیان به‌طور کامل بسته خواهد شد و به برکت این سوگواری‌های خالصانه و فراگیر، هر روز شاهد پیشرفت و پیروزی ملّت عزیز ایران در تمامی صحنه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و دفاعی خواهیم بود.
عزاداری‌های شما قبول درگاه حق و التماس دعا
سیّد اسماعیل خطیب

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=27341

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.