• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سیف‌الله‌پور: برخی‌ها در ماجرای بازیکنان خارجی استقلال به دنبال پنهان کاری هستند

  • 12 دی 1400 - 11:41
سیف‌الله‌پور: برخی‌ها در ماجرای بازیکنان خارجی استقلال به دنبال پنهان کاری هستند

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت میزبانی تیم نساجی اظهار کرد: هفته بعد سپاهان خودش میزبان است و به همین علت نمی‌توانیم در اصفهان بازی کنیم. از مهمان نوازی آن‌ها بی نهایت تشکر می‌کنیم و هیچ کم و کسری نداشتیم. از شانس بد ما هفته بعدی که باید میزبان باشیم، سپاهان هم خودش در نقش جهان بازی دارد.

او با بیان اینکه تیمش یازده هفته است که بیرون از زمین بازی می‌کند، گفت: کسب این امتیازات با وجود مهمانی و بازی‌های خارج از خانه هنر است. امروز یا فردا مشخص می‌شود بازی پیش روی ما در کدام استان برگزار می‌شود. در حال رایزنی هستیم تا بازی را در مشهد برگزار کنیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی در خصوص اینکه گفته می‌شود این باشگاه در رابطه با استفاده استقلال از بازیکنان خارجی‌اش شکایتی نکرده است، گفت: این صحبت‌ها شایعه است. شکایت ما تحویل نماینده فدراسیون شده و سازمان لیگ به عنوان مدعی امور شکایت کرده است. کسانی که می‌گویند ما شکایت نکردیم، چرا درباره این مساله صحبت نمی‌کنند؟

او ادامه داد: برخی‌ها دنبال پنهان کاری هستند. آقای خلیفه سلطان این مساله را صورت جلسه کرده و تحویل سازمان لیگ داده و سازمان لیگ هم مستقیما شکایت کرده است. ما همان شب بازی در این خصوص اقدام کردیم و آقای خلیفه سلطان هم اقدام کرد. ما پیگیری این ماجرا هستیم و منتظریم رای کمیته انضباطی صادر شود.

مدیرعامل باشگاه نساجی درباره عملکرد ساکت الهامی در این تیم بیان کرد: از عملکرد تیم راضی هستیم و به او اعلام کردیم که در نیم فصل تیم را تقویت کند و اگر فکر می‌کند تیمش نقطه ضعفی دارد، به ما اعلام کند تا بازیکن جدید جذب کنیم. از نظر مالی هیچ مشکلی وجود ندارد و اسپانسر ما هیچ مشکلی در این رابطه ندارد.

او در پایان اضافه کرد: تنها مشکل ما بحث سخت افزاری است که استان مازندران در این رابطه باید مشکلات را حل کند. هنوز هم معلوم نیست ورزشگاه قائمشهر چه زمانی آماده می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=13869

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.