• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سیاوشی: باید خودم را ثابت می کردم/ امیدوارم بحرین را شکست دهیم

  • 06 بهمن 1400 - 11:42
سیاوشی: باید خودم را ثابت می کردم/ امیدوارم بحرین را شکست دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال مردان ایران که به عنوان صدرنشین از مرحله گروهی به دور دوم مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی راه یافته بود عصر روز دوشنبه چهارم بهمن ماه در دومین دیدار خود در مرحله دوم به مصاف تیم کویت رفت. شاگردان مانوئل فرناندز در این دیدار حساس و سرنوشت ساز توانستند با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ پیروز شده و به عنوان تیم دوم گروه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کنند. همچنین تیم ایران با این نتیجه پس از سال‌ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را هم کسب کرد.

محمد سیاوشی دروازه بان تیم ملی کشورمان در مورد عملکرد تیم هندبال در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دست بچه‌ها درد نکند یک بازی خوب را جلوی کویت انجام دادیم. کویت در بازی خوش شانس بود. ولی در ۵ دقیقه آخر ورق برگشت و توانستیم سوار بازی شویم و در نهایت برنده شویم.

وی افزود: زمانی که یک دروازه بان خوب کار می‌کند و دفاع اش خوب است خودش را مجاب می‌کند که در تمام بازی خوب باشد. در دقایقی از بازی اختلاف ما به دو گل رسید و باید در بازی می‌ماندیم. خدا را شاکرم و خدا به داد من رسید که این اختلاف بیشتر نشود و بچه‌ها امیدشان را از دست ندهند و به بازی برگردند.

هندبالیست ملی پوش کشورمان در خصوص ادامه بازی‌های تیم هندبال در مرحله نیمه نهایی هم گفت: از گروه بعدی عربستان و قطر بالا آمدند و ما بحرین از این گروه صعود کرده ایم. اگر بتوانیم بحرین را امروز شکست دهیم که می‌توانم بگویم کار سختی نیست. هر چند بحرین الان تیم با کلاسی شده، مسابقات جهانی و المپیک رفته و یک مربی خوب دارد. به نظرم کار غیر قابل دسترسی نیست. هیچ کسی انتظاری از ما نداشت اما این اتفاق افتاد و ما خودمان می‌دانستیم که باید جهانی شویم.

وی ادامه داد: اگر بازی امروز را با پیروزی پشت سر بگذاریم در مرحله نیمه نهایی با عربستان روبرو می‌شویم و کار راحت تری خواهیم داشت ولی اگر ببازیم با قطر بازی سختی داریم. قطر تیمی است که کلی بازیکن تبعه دارد. امیدوارم بتوانیم امروز بحرین را شکست دهیم.

سیاوشی دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که «همه بچه‌ها در این دوره از مسابقات ستاره بودند اما شما به عنوان سنگربان تیم ملی عملکرد خیره کننده‌ای داشتید، چه احساسی از این اتفاق خوب دارید؟»، هم گفت: تشکر می‌کنم از پیام‌های محبت آمیز شما و همه. زمانی که یک مربی بزرگ به بازیکن اش اعتماد می‌کند آخرش می‌شود این. از مانوئل تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و من توانستم جواب اعتمادش را بدهم.

وی بیان داشت: منم مثل بقیه بچه‌ها باید زحمت می‌کشیدم و آمده بودم که بازی کنم. باید در این سن و سال خودم را نشان می‌دادم و نباید کم می‌گذاشتم. ما سه دروازه بان خوب لژیونر در خارج از کشور داریم که به دلایلی نیامدند. به نظرم حضور در این سطح از بازی‌ها آرزوی هر بازیکنی است. من برای موفقیت باید از این سطح فشار می‌آمدم بیرون و خودم را به تیم ثابت می‌کردم و نشان می‌دادم که بازیکنانی که در داخل کشور بازی می‌کنند هیچ چیزی کم ندارند.

سیاوشی در پایان تصریح کرد: هرچه هم داریم از بازیکنانی است که در خارج از کشور بوده اند اما باید در این میدان تلاش می‌کردیم تا خود را ثابت کنیم.

تیم ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی امروز چهارشنبه ششم بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف تیم بحرین خواهد رفت.

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت‌های جهانی (لهستان- سوئد) از ۲۸ دی الی ۱۱ بهمن ماه به میزبانی دمام عربستان برگزار می‌شود و ۵ تیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهند کرد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=15380

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.