• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

سکوت عجیب مسئولان فدراسیون فوتبال مقابل ادعای اردنی‌ها

  • 29 آبان 1400 - 11:46
سکوت عجیب مسئولان فدراسیون فوتبال مقابل ادعای اردنی‌ها

به گزارش ایسنا، چند روزی از ادعای توهین‌آمیز فدراسیون فوتبال اردن نسبت به دروازه‌بان تیم ملی زنان ایران می‌گذرد و واکنش‌های مختلفی در سطح جامعه نسبت به این موضوع شکل گرفته اما همچنان شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و شهره موسوی نایب رئیس زنان موضعی نگرفته‌اند و به سکوت عجیب خود ادامه داده‌اند و و سایت فدراسیون فوتبال یک خط هم از قول هیچ مسئولی در این مورد ننوشته تا اعتراضی داشته باشند.

در شرایطی که ادعای اردن قابل پیگیری است اما مسئولان فدراسیون واکنشی نشان نداده‌اند و مشخص نیست برای اعاده حق تیم ملی زنان ایران چه اقدامی انجام می‌دهند؟ باعث تعجب و تاسف است که بسیاری از ورزشکاران رشته‌های مختلف  از زهره کودایی حمایت کرده‌اند اما رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان متولی و مدیر این رشته حتی جمله‌ای هم در حمایت از ملی‌پوش خود به زبان نیاورده‌اند.

به نظر می‌رسد موسوی بیش از آنکه به وظایفش در فدراسیون رسیدگی کند، مشغول فعالیت‌های اقتصادی خود است و تنها گاهی مصاحبه‌هایی از او روی خروجی فدراسیون قرار می‌گیرد. البته هر چند به تازگی سکوت خود را شکست و در مورد برخی از موضوعات فوتبال و فوتسال زنان صحبت کرد اما نه تنها در موضع مدیر فوتبال زنان بلکه در حد یک مخاطب عادی هم حاضر به حمایت از زهره کودایی نشد. 

دفاع از حیثیت فوتبال زنان ایران یکی از اصلی‌ترین وظایف مسئولان فدراسیون است، اما می‌بینیم که هنوز پاسخی به اردن نداده‌اند و گویا اهمیتی به آن نمی‌دهند. عزیزی خادم که بارها بر حمایت از فوتبال زنان تاکید کرده اکنون چرا از دروازه‌بان تیم ملی حمایت نمی‌کند؟ سکوتشان چه معنایی دارد؟ آیا او و موسوی وظیفه‌ای در این مورد ندارند؟ در حالی که به راحتی می‌توانند اردن را محکوم کنند چرا واکنشی نشان نمی‌دهند؟

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=11195

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.