• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

سپاهان در جذب بازیکن تبحر دارد/ انتخاب مورایس یک نقطه مثبت است

  • 05 تیر 1401 - 12:40
سپاهان در جذب بازیکن تبحر دارد/ انتخاب مورایس یک نقطه مثبت است

حسین چرخابی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتخاب مورایس به عنوان سرمربی سپاهان اظهار کرد: به قول معروف آفتاب آمد دلیل آفتاب. سابقه این مربی نشان می‌دهد که این کاره است. او در باشگاه‌های بزرگ دنیا کار کرده و دستیار مورینیو بوده است. با مورینیو لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است و سوابقش نشان از عملکردش خواهد داشت.  با این حال امیدواریم بتواند فرهنگ فوتبال ایران را بشناسد.

او ادامه داد: سپاهان برای مورایس کارنامه بسیار خوبی خواهد شد اگر بتواند موفق شود چون فرهنگ ما متفاوت‌تر از تیم‌های گذشته‌اش است. باید قبول کنیم باشگاه سپاهان یکی از معتبرترین باشگاه‌های ایران است چون به معنای واقعی باشگاه است و کارمندان زیادی دارد. نزدیک به ۱۰۰ نفر فقط در خود باشگاه کار می‌کنند. ذوب‌آهن، پیکان و سپاهان باشگاه هستند و حامی دارند. ابزارهای لازم برای کار کردن را دارد و در این شرایط یک مربی بسیار حرفه‌ای می‌تواند کار کند.

این پیشکسوت فوتبال با بیان این‌که سپاهان در جذب بازیکن تبحر دارد، گفت: تماشاگران سپاهان صبور نیستند و زود تصمیم می‌گیرند. صبوری آن‌ها باعث موفقیت باشگاه می‌شود. در راس این موفقیت انتخاب سرمربی است که اتفاق افتاده است و حضور مورایس یک نقطه مثبت در سپاهان خواهد بود. سپاهان امسال تنها مشکلی که دارد بحث نقل و انتقالات است اما حدس من این است که می‌خواهند بازیکنان خارجی خوب جذب کنند. آن‌ها در جذب بازیکن تبحر دارند و می‌توانند اتفاقات خوبی را در ادامه سال رقم بزنند.

او با انتقاد از برنامه ریزی لیگ برتر، عنوان کرد: تا امروز تیمی در ایران تمریناتش را شروع نکرده‌اند چون برنامه ریزی درستی وجود ندارد. حدود ۵ هفته زمان برای شروع لیگ باقی مانده است اما علم فوتبال می‌گوید ۶ هفته زمان مناسبی برای پیش فصل است. این مشکل در فوتبال ما وجود دارد و زمان بندی‌ها مشخص نیست. در فوتبال ایران سرمربی‌ها تغییر می‌کنند و جذب بازیکنان با تاخیر اتفاق می‌افتد. در ایران حداقل به ۸ هفته زمان برای تمرینات پیش فصل نیاز دارند که این برنامه ریزی وجود ندارد.

انتهای پیام  

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=24371

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.