• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

سه مدال طلا، نقره و برنز دستاورد نمایندگان ایران در روز نخست 

  • 25 آبان 1400 - 11:47
سه مدال طلا، نقره و برنز دستاورد نمایندگان ایران در روز نخست 

به گزارش خبرنگار مهر ، این دوره از مسابقات از روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه با حضور ورزشکارانی از ۸۵ کشور جهان به میزبانی امارات در مرکز جوجیتسو ابوظبی آغاز شد که محمد جعفر انصاری به نشان طلا دست یافت، بهزاد رشیدی مدال نقره و حسن جهانگیری مدال برنز کسب کردند.

در روز اول مسابقات در بخش «مستر» برگزار شد که حسن جهانگیری در دسته ۱۲۰ کیلوگرم پس از یک دور استراحت، حریفی از کشور مغولستان را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نتیجه را به حریف روسی خود واگذار کرد و در مسابقه رده بندی با برتری مقابل حریفی از امارات مقام سوم و مدال برنز را کسب کرد.

محمد جعفر انصاری دور اول را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت و سپس حریفی از قرقیزستان را شکست داد و در ادامه پس از پیروزی بر حریفی از کشور بحرین راهی دیدار پایانی شد و در مبارزه برای کسب مدال طلا نماینده کشور ونزوئلا را با اقتدار شکست داد و مقام قهرمانی را کسب کرد.

بهزاد رشیدی با یک استراحت به بازی فینال راه یافت و با شکست برابر حریفی از کشور اوکراین مقام دوم را کسب نمود و مدال نقره این مسابقات را بر گردن آویخت. مجید آهنی ابتدا نماینده قزاقستان را با ضربه فنی شکست داد و در ادامه با رای داوران در شرایط مساوی به ایتالیا باخت و نتوانست به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

مهدی اسماعیل زاده،کریم نژاد پورحسین و علی رضا لفظی نیز نتوانستند از مرحله مقدماتی عبور کنند.

در دسته ۹۴ کیلوگرم سید مصطفی اجاقی ابتدا با قرعه استراحت روبرو شد و در بازی بعد با حریفی از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در مرحله نیمه نهایی با توجه به مساوی بودن نتیجه با شمارش برتری (ادونتج) به حریف آذربایجانی خود بازی را واگذار کرد و در جایگاه چهارم ایستاد و از کسب مدال جاماند.

این دوره از مسابقات امروز در دو وزن و رده در کمربند قهوه ای و مشکی پیگیری خواهد شد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=10953

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.