• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سه ماه است منتظر امضا یک تفاهم نامه از طرف وزارت ورزش هستیم!

  • 10 دی 1401 - 12:31
سه ماه است منتظر امضا یک تفاهم نامه از طرف وزارت ورزش هستیم!

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی قربانی در مجمع عمومی و سالیانه این فدراسیون در مشهد مقدس اظهار داشت: وقتی به فدراسیون آمدم با بدهی زیاد مربوط به شرکت توسعه، مالیات و متفرقه روبه‌رو بودیم. همچنین فشنگ از وزارت دفاع گرفته شده بود و پول آن پرداخت نشده بود. ما بخشی از مشکل را حل کردیم.
وی افزود: ما منتظر حل مشکلات نبودیم و به اهداف پروازی، تفنگ و تپانچه سر زدیم و با مربیان تماس گرفتیم و کار را شروع کردیم و با وجود بدهی‌ها، تیم‌های ملی را به برزیل، باکو، قونیه، قزاقستان، ترکیه و مصر اعزام کردیم. در مجموع از ابتدای سال ۷ اعزام انجام و ۱۰ مدال کسب کردیم و هانیه رستمیان هم اولین سهمیه کاروان ایران برای المپیک پاریس را کسب کرد. با اینکه ۱۰ ماه تیم های ملی راکد بودند اما جریان اردو ها آغاز شد و در حال حاضر در وضعیت خوبی دارند.
قربانی تاکید کرد: دستورالعملی با وزارت دفاع آماده کردیم و سه ماه است منتظر امضای آن از سوی وزارت ورزش هستیم. شرح وظایف کمیته‌های فنی معین شد و اعضای کمیته تصمیم گیر امور مربوطه هستند.
قربانی افزود: دو تیم نوجوانان و جوانان کار خود را آغاز کردند و اردوهای آنها با حضور خانم طالبی و آقای احمدی برگزار شد. همچنین کمیته گلوله زنی راه اندازی شد. دو مرحله مسابقه برگزار شد. چند روز آینده یک مرحله مسابقه دیگر در قم برگزار و تا پایان سال نیز چهارمین مرحله مسابقات برگزار می‌شود.
وی در ادامه گفت: ۴۵۰۰ تیرانداز در لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه، جایزه بزرگ و مسابقات آزاد از سراسر کشور حضور داشتند و در کنار آن باید همه به بحث همگانی در تیراندازی توجه کنیم.
رئیس فدراسیون تیراندازی در پایان یادآوری کرد: از اسفندماه تاکنون ۱۳سفر استانی انجام دادم و ۸ مجمع انتخاباتی و ۴ مجمع عمومی و سالیانه در هیات‌های استانی داشتیم. پیش از حضور در فدراسیون نیز به ۱۱ استان سفر داشتم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36674

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.