• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

سه آزادکار راهی فینال شدند/ دو نماینده در رده‌بندی

  • 03 اردیبهشت 1401 - 12:47
سه آزادکار راهی فینال شدند/ دو نماینده در رده‌بندی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا که صبح امروز شنبه در شهر اولان باتور مغولستان آغاز شد، رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم، علی سوادکوهی در وزن ۷۹ کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و محمدمهدی یگانه جعفری در وزن ۷۰ کیلوگرم در دیدار رده بندی حضور دارد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا مومنی، پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل زانابازار زاندانبود دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان با نتیجه ۱۰ بر ۶ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف هندی، مومنی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل عنایت اله از پاکستان به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کایکی یاماگوچی قهرمان جوانان جهان از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله تسوگبادراخ تسیویسورن از مغلوستان را با نتیجه ۶ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. عموزاد در دیدار پایانی به مصاف باجرانگ پونیا دارنده مدال برنز المپیک و نقره و برنز جهان از هند می رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم محمدمهدی یگانه جعفری پس از استراحت در دور اول در دور با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب تایشی ناریکانی از ژاپن شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی نیز راهی دیدار رده بندی شد. یگانه جعفری در این دیدار به مصاف سیرباز تالگات قهرمان آسیا از قزاقستان می رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم علی سوادکوهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با با نتیجه ۸ بر ۶ مقابل بیامبادورج انخبایار از مغولستان به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر صفر یودایی تاکاهاشی از ژاپن را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. سوادکوهی در این دیدار به مصاف بالیان گوراو دارنده مدال نقره آسیا از هند می رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ضیامحمد صفراف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد ساتیوارت کادیان دارنده مدال نقره آسیا از هند گذشت و به دیدار فینال راه یافت. محمدیان در دیدار پایانی به مصاف باتزول اولزیسایخان از مغولستان می رود.

رقابت های رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۴:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار می شود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=20490

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.