• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

سه آزادکار ایران امروز به میدان می‌روند / کسب یک برنز در روز نخست

  • 07 اسفند 1401 - 12:57
سه آزادکار ایران امروز به میدان می‌روند / کسب یک برنز در روز نخست

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی (مرحله دوم سال ۲۰۲۳) جام ابراهیم مصطفی در شهر اسکندریه مصر در حال برگزاری است که تیم منتخب کشورمان نیز با ۴ کشتی گیر در این مسابقات حضور دارد.
روز گذشته در رقابتهای دو وزن نخست این تورنمنت، امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۷ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر مصطفی الدرس از مصر را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر ۴ مخسود ویسالوف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. فیروزپور در این مرحله مقابل زبیگنیو بارانوفسکی دارنده مدال نقره و برنز اروپا از لهستان با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر صفر موزاری مچدلیدزه از اوکراین را از پیش رو برداشت و صاحب مدال برنز شد.
امروز هم در مسابقات ۸ وزن دوم این مسابقات، سه نماینده کشورمان به میدان خواهند رفت که برنامه پیکارهای آنها به شرح زیر است:
در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۱۷ نفر حضور دارند، یاسین رضایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف عبدالغنی بنات اله از الجزایر می‌رود. وی در صورت پیروزی باید در دور سوم با برنده کشتی میان ولادمیر کودرین از قزاقستان و پانکاج از هند مبارزه کند.
در وزن ۷۴ کیلوگرم که با حضور ۲۳ کشتی گیر برگزار می‌شود نیز حسین ابوذری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی دمیرتاش دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ترکیه و اسلام بک اورازبیکوف از قرقیزستان می‌رود.
در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۱۹ نفر حضور دارند هم امیرحسین کاووسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با فتایریا از الجزایر کشتی می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39227

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.