• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

سهند وفائی بهترین روش گرفتن ویزا را ارائه می کند

  • 17 بهمن 1401 - 10:08
سهند وفائی بهترین روش گرفتن ویزا را ارائه می کند

سهند وفائی موسس پلتفرم آنلاین Utter Vision بهترین روش گرفتن ویزا را ارائه می کند. همیشه گرفتن ویزا در ایران زمان بر و مشکل بوده است. اما با توسعه تکنولوژی و آنلاین شدن بسیاری از کارهای روزمره، اخذ ویزا به صورت الکترونیکی میسر شده است. ویزا مجوزی است که به مردم سایر کشورها اجازه می دهد وارد یک کشور خارجی شوند. مسافرین می توانند برای مدت محدودی در آن کشور اقامت کنند. بسته به نوع سیاست کشورها و نحوه ارتباط آنها با کشورهای مختلف، ممکن است برای ورود به یک کشور نیاز به اخذ ویزا باشد و یا نیازی به دریافت و ارسال آن نباشد.

سهند وفائی کیست؟

سهند وفائی یک برنامه نویس و کارآفرین ایرانی است که یک پلتفرم آنلاین برای اخذ ویزا را در کشور کانادا راه اندازی کرده است. استارت آپ Utter Vision توانسته در زمان بسیار کمی به سرعت رشد کند و بخش بسیار مناسبی از بازار را به خود اختصاص دهد. سهند وفائی sahand vafaei با تاسیس یک پلتفرم آنلاین صدور ویزا، اخذ ویزا برای بیش از ۱۰۰ کشور جهان را برای ایرانیان و سایر مردم کشورهای جهان آسان کرده است.

ویزا چیست؟

ویزا یک مجوز مشروط برای ورود به یک کشور خارجی و اقامت در آن برای مدت محدود و مشخص است. دولت هر کشور ممکن است با توجه به شرایط سیاسی و فرهنگی و همچنین روابط خود با سایر کشورها، اتباع کشورهای دیگر را ملزم به دریافت ویزا کند. مثلا ما ایرانی ها برای ورود به منطقه شینگن باید با سختی زیاد ویزا بگیریم. در حالی که ورود به کشور همسایه ترکیه بدون اخذ ویزا به راحتی امکان پذیر است.

معرفی پلتفرم Utter Vision

موتور جستجوی پلتفرم Utter Vision قادر به اخذ ویزای بیش از ۱۰۰ کشورجهان و خدمات مهاجرت و ویزا است. پلتفرم Utter Vision به مشاوران بین المللی مهاجرت و متقاضیان ویزا این امکان را می دهد تا به اطلاعات دقیق دسترسی داشته باشند و فرآیند درخواست ویزا را به طور آنلاین انجام دهند. پلتفرم Utter Vision در ابتدا فقط به شرکت های مهاجرتی خدمات اخذ ویزا را ارائه می کرد. اما با پیشرفت این پلتفرم و افزایش مشتریان، سهند وفائی بنیان گذار پلتفرم Utter Vision امکان اخذ ویزای آنلاین برای تمامی مردم جهان را ممکن ساخت.

سفر به خارج با ویزا

ویزای یک کشور به طور کلی به شهروندان خارجی اجازه ورود به خاک آن کشور را می دهد. این مجوز مشروط بوده و دارای محدودیت های خاصی از جمله تاریخ انقضا، مدت اقامت محدود و ممنوعیت کار و تحصیل در آن کشور می باشد. سفر به برخی کشورها در برخی موارد نیازی به ویزا ندارد. عدم نیاز به ویزا ممکن است نتیجه یک معاهده یا توافق بین دولت های دو کشور باشد. داشتن ویزا به تنهایی تضمین کننده ورود به کشور مقصد نیست و آن کشور می تواند در هر زمانی این ویزا را لغو کند. پس از درخواست ویزا، سفارت کشور مورد نظر شرایط متقاضی را بررسی می کند. این شرایط شامل وضعیت مالی، سابقه سفر و هدف از سفر، وابستگی عاطفی و شرایط شغلی متقاضی می باشد.

دریافت ویزا برای مسافرت

فرقی نمی کند شما به چه دلیل می خواهید به یک کشور خارجی سفر کنید. برای سفر به بسیاری از کشورهای جهان، نیاز به دریافت ویزا دارد. برای دریافت ویزا بایستی به سفارت آن کشور در ایران مراجعه کنید. سهند وفائی موسس پلتفرم Utter Vision شما از دردسرهای مراجعه به سفارت راحت می کند. شما می توانید به صورت آنلاین و در خانه درخواست ویزا دهید. سپس ویزای خود را درب منزل تحویل بگیرید.

چطور ویزا بگیریم؟

درخواست ویزا به صورت حضوری در دفتر کنسولگری سفارت و یا در پلتفرم Utter Vision به صورت آنلاین انجام می شود. ویزا می تواند روی برچسب یا مهر در پاسپورت باشد. یا ممکن است به صورت یک سند جداگانه یا یک سند الکترونیکی باشد که متقاضی باید قبل از خروج از مرز آن را پرینت کند. سپس ویزا را در هنگام ورود به خاک کشور مقصد به همراه داشته باشد.

دریافت ویزای شنگن

برخی از کشورها (مانند کشورهای منطقه شنگن) توافقاتی در سطح روابط چندجانبه دارند که به شهروندان یکدیگر اجازه می دهد بدون ویزا بین این کشورها سفر کنند. سازمان جهانی گردشگری اعلام کرد در سال های آینده تعداد گردشگرانی که قبل از سفر به ویزا نیاز دارند به تدریج کاهش می یابد. شما می توانید با دریافت ویزای شنگن به تمامی کشورهای عضو مسافرت کنید. اما به خاطر داشته باشید گرفتن ویزای شنگن آسان نیست و باید شرایط مناسب را داشته باشید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38554

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.