• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سلب آرامش از نزدیکان نتانیاهو/ «ساره» در حلقه محاصره معترضان

  • 11 اسفند 1401 - 12:54
سلب آرامش از نزدیکان نتانیاهو/ «ساره» در حلقه محاصره معترضان

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که دامنه اعتراضات علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هر روز گسترده‌تر می‌شود، حلقه محاصره و ناامنی به دور نزدیکان او تنگ و تنگ‌تر می‌شود.
بر اساس گزارش المیادین، معترضان خشمگین در تل آویو چهارشنبه شب در ادامه اعتراضات خود به سیاست‌های دولت نتانیاهو، «ساره نتانیاهو» همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را در یک مرکز آرایشگاهی در شهر تل‌آویو محاصره کردند.
وبگاه خبری «تایمز» اسرائیل نیز نوشت که پلیس سرانجام توانست همسر نتانیاهو را از میان جمعیت عبور دهد. در حالی که تظاهرات‌کنندگان در بیرون از سالن آرایشگاه شعار می‌دادند: اسرائیل آتش گرفته است و ساره موهایش را اصلاح می‌کند.
این مسئله باعث شد تا نتانیاهو واکنش نشان دهد و طی پستی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: شورشی‌ها تحت هدایت «یائیر لاپید» همچنان از خطوط قرمز عبور می‌کنند. آنها در حال حاضر همسرم را در تل آویو مورد آزار و اذیت و تهدید قرار می‌دهند.
این در حالی است که نتانیاهو سپس تصویری از خود در کنار همسرش منتشر کرد که توسط معترضان به اصلاحات قضائی در یک آرایشگاه در تل آویو به محاصره افتاده بود. وی در کنار این تصویر نوشت: نتانیاهو نوشت: همسر عزیزم، خوشحالم که به خانه برگشتی و آسیب ندیده‌ای. هرج و مرج باید متوقف شود چرا که ممکن است به قیمت جان انسان‌ها تمام شود.
گفتنی است که از حدود دو ماه پیش تظاهرات گسترده‌ای در سراسر اراضی اشغالی که توسط مخالفان نتانیاهو سازماندهی شده است، برای تحت فشار قرار دادن دولت او به منظور لغو قانون موسوم به اصلاحات قضائی در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.