• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

سفیر پاکستان در کابل به محل خدمت خود بازگشته است

  • 28 مرداد 1400 - 14:38
سفیر پاکستان در کابل به محل خدمت خود بازگشته است

به گزارش مهر به نقل از پاکستان تودی، «شیخ رشید احمد» وزیر کشور پاکستان از بازگشت سفیر این کشور در افغانستان به محل کار خود در کابل خبر داد.

بر اساس این گزارش، وزیر کشور پاکستان در جریان نشست خبری خود از بازگشت «منصور احمد خان» سفیر این کشور در افغانستان به سفارت اسلام آباد در کابل خبر داد.

به گفته وزیر کشور پاکستان، منصور احمد خان که در پی ماجرای ربوده شدن دختر سفیر افغانستان در اسلام آباد و شکنجه وی توسط افراد ناشناس و نهایتاً اقدام سفیر افغانستان در پاکستان برای ترک محل خدمت خود، سفارت پاکستان در کابل را ترک کرده بود، روز گذشته به افغانستان بازگشته است.

شیخ رشید احمد که این سخنان را در خصوص عادی سازی شرایط مرزهای میان دو کشور مطرح می کرد، گفت: شرایط در مرزهای ما عادی شده و حتی سفیر ما به افغانستان بازگشته است.

به گفته وزیر کشور پاکستان، سفیر این کشور در کابل، از طریق مرز جاده ای تورخام به افغانستان بازگشته و این در حالیست که در پی تسلط طالبان بر ولایت ننگرهار، کنترل این مرز نیز به دست نیروهای طالبان افتاده بود.

وی همچنین در خصوص به رسمیت شناختن دولت طالبان در افغانستان توسط اسلام آباد تاکید کرد که در این خصوص، شخص نخست وزیر و وزارت خارجه پاکستان تصمیم خواهند گرفت.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2684

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.