• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سفر رئیس امارات به روسیه در حوزه تصمیمات حاکمیتی ماست

  • 19 مهر 1401 - 12:52
سفر رئیس امارات به روسیه در حوزه تصمیمات حاکمیتی ماست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اسپوتنیک، انور قرقاش مشاور رئیس امارات متحده عربی در امور دیپلماتیک امروز سه شنبه در توئیتی نوشت: سفر محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات به روسیه، در حوزه تصمیمات حاکمیتی امارات متحده عربی قرار دارد.
وی در ادامه افزود: سفر رئیس امارات به روسیه از قبل برنامه ریزی شده و در چارچوب روابط دوجانبه و اختیارات حاکمیتی و مستقل ما قرار دارد.
قرقاش تصریح کرد: بحران اوکراین که شاهد تشدید تنش هاست به یک راه حل فوری و عاجل از طریق راهکارهای دیپلماتیک و مبتنی بر گفتگو و احترام به قوانین بین المللی نیاز دارد، این موضع ثابت و پایدار امارات متحده عربی است.
گفتی است روز گذشته وزارت خارجه امارات متحده عربی با صدور بیانیه ای اعلام کرده بود که سفر محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی به مسکو، در راستای تلاش برای حل بحران در اوکراین انجام می شود.
سفر رئیس امارات به روسیه از امروز سه شنبه، با دیدار وی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مسکو آغاز می شود. پیش از این در ماه مه ۲۰۲۲ ولادیمیر پوتین در پی انتخاب محمد بن زاید به عنوان رئیس امارات متحده عربی ، در تماسی تلفنی این انتخاب را به وی تبریک گفته بود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30440

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.