• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

سریال مبهم جام باشگاه‌های کشتی جهان ادامه دارد!

  • 13 دی 1401 - 13:02
سریال مبهم جام باشگاه‌های کشتی جهان ادامه دارد!

به گزارش خبرنگار مهر، پس از بسته شدن پرونده رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی سالجاری اعلام شد سه تیم برتر هر کدام از این مسابقات مجوز حضور در رقابتهای جام باشگاه‌های جهان را کسب کردند و به زودی باید در کنار تیم‌های خارجی در این رویداد بین المللی به میدان بروند.
این در حالی بود که بحث همکاری حامیان مالی برای میزبانی جام باشگاه‌های جهان از ابتدا با اما و اگر روبرو شد و هر از گاهی خبرهایی مبنی بر انصراف برخی تیم‌ها از حمایت مالی و حضور در این مسابقات منتشر می‌شد.
طبق تازه‌ترین اظهارات حمید یاری رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گویا به سرانجام رسیدن جام باشگاه‌های جهان در دو رشته کشتی آزاد و فرنگی به اعلام آمادگی حامیان مالی بستگی دارد که این موضوع نیز تا اواخر هفته جاری مشخص خواهد شد. بدین ترتیب اگر حامیان مالی تمایلی به حضور در این عرصه نداشته باشند می‌توان جام باشگاه‌های جهان را نیز لغو شده خواند.
به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این اعلام شده بود، سه تیم برتر لیگ کشتی آزاد و فرنگی در این جام باشگاه‌های جهان در تهران حضور خواهند داشت. قرار است در صورت مهیا شدن شرایط، جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان طی روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن و مسابقات کشتی فرنگی طی روزهای ۴ تا ۵ اسفندماه برگزار شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36827

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.