• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سرمربی تیم ملی: دختران کشتی‌گیر حرفه‌ای شده‌اند

  • 17 مرداد 1401 - 13:15
سرمربی تیم ملی: دختران کشتی‌گیر حرفه‌ای شده‌اند

به گزارش ایسنا، مسابقات جهانی کشتی آلیش زنان دهه اول مهر ماه به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود و تیم ملی ایران هم به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد.
آنا براتی سرمربی تیم ملی کشتی زنان در مورد برنامه تیم ملی تا قهرمانی جهان به ایسنا گفت: قرار است سه اردو تا مسابقات جهانی داشته باشیم. فکر می‌کنم از حدود ۱۰ روز دیگر کارمان را آغاز می‌کنیم.
او در مورد انتخاب نفرات برای حضور در اردوی تیم ملی گفت: به احتمال زیاد نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور به اردو دعوت می‌شوند. نمی‌دانم نفرات سوم را هم داشته باشیم یا نه. در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنیم. همچین در مورد دعوت مدال‌آوران مسابقات برون مرزی که بین نفرات برتر قهرمانی کشور قرار نگرفته‌اند، با فدراسیون صحبت می‌کنیم و احتمال دارد به تیم ملی وارد شوند.
سرمربی تیم ملی کشتی زنان ایران با ابراز رضایت از مسابقات قهرمانی کشور گفت: سطح کشور هر بار بالاتر می‌رود و کشتی‌گیران حرفه‌ای‌تر می‌شوند. چند وزن ما کاملا تغییر کرده و کشتی‌گیران جدید جایگزین شده‌اند. این نشان می‌دهد که همه استان‌ها کار می‌کنند. اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی برای همه انگیزه است که در استان‌های خود کار کنند تا به تیم ملی برسند.  
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=27364

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.