• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سرمربی تیم زنان نفت: تا قهرمانی راه زیادی مانده/ سه دور مسابقه آسیب‌زا است

  • 13 مهر 1401 - 12:14
سرمربی تیم زنان نفت: تا قهرمانی راه زیادی مانده/ سه دور مسابقه آسیب‌زا است

به گزارش ایسنا، چهار هفته از مسابقات سوپر لیگ فوتسال زنان گذشته و تیم پالایش نفت آبادان با پیروزی در تمام دیدارهای خود صدرنشین است. این تیم در هفته پنجم مسابقات به مصاف پیکان، ‌قهرمان فصل قبل می‌رود و کار سختی پیش رو دارد.
پریسا امامی در مورد کیفیت سوپر لیگ به ایسنا گفت: هشت تیم در مسابقات حضور داریم و کیفیت لیگ نسبت به سال‌های گذشته خیلی بالاتر است. تیم ضعیفی نداریم که مثل سال‌های قبل زنگ تفریح باشد. همه تیم‌ها باکیفیت هستند و نتایج نزدیکی رقم می‌خورد.
او در مورد عملکرد تیم خود بیان کرد: سه هفته قبل از لیگ تمرین و بدنسازی را شروع کردیم. در دیدار اول دربی داشتیم و حفاری اهواز را شکست دادیم. بازی هفته بعد به نسبت راحت‌تر بود و پیروز شدیم. در هفته سوم کار سختی مقابل تیم پرمهره و باتجربه نصر داشتیم اما سه امتیاز آن مسابقه را هم به دست آوردیم.
امامی در ادامه افزود: در هفته چهارم میزبان رایزکو بودیم و تقریبا کار راحتی داشتیم. یکی از بازیکنان ملی‌پوش ما مصدوم شده و تا پایان نیم فصل اول او را نداریم. خانم زارعی و خسروی هم مصدومیت‌هایی جزئی داشتند که به آنها استراحت دادیم تا برای بازی با پیکان در هفته پنجم مسابقات آماده شوند.
او در مورد دیدار با پیکان در هفته پنجم مسابقات گفت: پیکان قهرمان فصل قبل است. تیم پرمهره و بازیکنان باتجربه‌ای دارد. از طرف دیگر بازیکنان جوانی را هم دارد که خوب بازی می‌کنند. امیدورام با برنامه‌ریزی‌هایی که کرده‌ایم نتیجه خوبی بگیریم.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان با بیان اینکه در حال حاضر صحبت از قهرمانی زود است، تاکید کرد: هنوز چهار هفته را پشت سر گذاشته‌ایم و باید سه دور با هم مسابقه بدهیم. البته نتایجی که گرفته‌ایم در آینده به درد ما می‌خورد اما هنوز خیلی راه مانده است. پله به پله پیش می‌رویم و تلاش می‌کنیم تا امتیاز هر مسابقه را کسب کنیم.
او با انتقاد از برگزاری مسابقات سوپر لیگ در سه دور بیان کرد: لیگ سطح خیلی خوبی دارد اما برگزاری سه دوره خسته کننده و فرسایشی است. مصدوم زیاد می‌دهیم و نیم فصل سوم آسیب به همراه دارد. امیدوارم بازیکنان را دچار مشکل نکند. اگر مثل قبل در دو دور برگزار می‌شد، بهتر بود.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30106

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.