• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲

سرمربی ایران: انگیزه بازیکنان مهمترین عامل پیروزی ما بود

  • 09 فروردین 1401 - 12:45
سرمربی ایران: انگیزه بازیکنان مهمترین عامل پیروزی ما بود

به گزارش خبرنگار مهر، هشتمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا و دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۶ تیم از دوم فروردین در تهران آغاز و تا هشتم فروردین ماه ۱۴۰۰ پیگیری شد.

تیم هندبال نوجوانان ایران روز گذشته در دیدار پایانی با پیروزی برابر پاکستان قهرمان این رویداد شد و سهمیه حضور در دیدارهای جهانی کسب کرد.

مهدی قشقایی‌راد سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران پس از پیروزی تیمش در مقابل پاکستان گفت: بازی امروز ما با پاکستان در حکم فینال مسابقات بود و دیدار فینال همیشه حساسیت‌های خاص خود را داراست.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران، پس از ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنان تیم خود اضافه کرد: تیم پاکستان یکی از تیم‌های ریشه‌دار در هندبال ساحلی آسیا است.

وی افزود: به اعضای تیم و فدراسیون هندبال پاکستان بابت اعزام بهترین و بامهارت‌ترین بازیکنان به مسابقات تبریک عرض می‌کنم. ما تیم پاکستان را تحلیل کرده بودیم و به خوبی توانستیم تاکتیک‌های حمله و دفاع خود را به پاکستان دیکته کنیم.

وی افزود: انگیزه و خواست بازیکنان مهمترین عوامل پیروزی ما در بازی فینال بود. بازیکنان ما همواره به دنبال دستیابی به بهترین‌ها هستند.

قشقایی‌راد در خصوص پیش‌بینی جایگاه تیم‌ملی ایران در مسابقات گفت: پس از عهده‌دار شدن مسئولیت تیم توسط من و همکارانم، ما برنامه‌ای ۶ – ۸ ساله برای تیم تدارک دیده بودیم، این‌که تیم پس از حضور در مسابقات آسیایی، مجوز حضور در بازی‌های جهانی را کسب کند، سپس دستیابی به المپیک جوانان و در نهایت کسب سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۴ به میزبانی نیویورک سر لوحه برنامه ما بوده است.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت: من از ابتدای امر می‌دانستم که تیم ما در فینال آسیا حضور خواهند داشت و به قهرمانی آسیا خواهند رسید و جزو ۴ تیم برتر دنیا خواهد بود. امیدوارم بتوانیم برنامه را به بهترین نحو پیش ببریم و آمادگی بهتری برای مسابقات جهانی داشته باشیم و بتوانیم به درجه‌ای لیاقت آن را داریم دست یابیم.

گفتنی است دو تیم برتر مسابقات بزرگسالان و دو تیم برتر مسابقات نوجوانان جواز حضور در مسابقات جهانی هندبال ساحلی که در ماه ژوئن در یونان برگزار می‌شود را کسب کردند. هر دو تیم بزرگسالان و نوجوانان ایران سهیمه حضور در این رویداد را بدست آوردند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=19032

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.