• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سرمایه گذاری بر روی زمان به جای پول

  • 01 آبان 1401 - 22:52
سرمایه گذاری بر روی زمان به جای پول

تنها تفاوت میان یک فرد ثروتمند و یک فرد فقیر این است که چطور از زمان خود استفاده می کند و برای مدیریت و سازمان دهی زمان خود تنها نیاز به یادگیری یک سری نکات و آموزش ها می باشد.

صندلی پلاستیکی کودک

امروزه معمولا برای استراحت و نشستن از صندلی پلاستیکی کودک استفاده می شود از میز و صندلی پلاستیکی معمولا در مهدکودک ها و پارک و حیاط منازل یا از مدل تاشو آن ها در سفر ها استفاده می کنند و از میز و صندلی پلاستیکی می توان در بالکن یا تراس خانه ها استفاده کرد و زیبایی جذابی به تراس ها داد در رستوران ها و بستنی فروشی ها نیز از انواع مختلفی از میز و صندلی استفاده می شود.

قیمت لوله پلیکا کشاورزی

یکی از لوله های پرطرفدار که در صنعت کشاورزی استفاده می شود، لوله پلیکا سفید نام دارد که رنگ آنها خاکستری می باشد و قدیمی ترین کارخانه تولید این لوله ها در کرج واقع شده است که قیمت لوله پلیکا کشاورزی نیز مناسب و ارزان بوده است.

لوله پلی اتیلن ۶۳

امروزه استفاده از لوله پلی اتیلن گازی با سایز ۶۳ در صنعت بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است و لوله پلی اتیلن ۶۳ یکی از پرکاربرد ترین لوله ها در صنعت می باشد و این نوع لوله ها از مواد اولیه ی پلی اتیلنی تشکیل شده اند. پلی اتیلن از اتمهای کربن، هیدروژن و دارای پیوندهای مولکولی بسیار قوی می باشد که باعث شده این لوله ها انعطاف پذیری بالایی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=31563

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.