• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

سرعت و سبقت در معابر خلوت مساوی با استقبال از خطر

  • 07 مهر 1401 - 12:50
سرعت و سبقت در معابر خلوت مساوی با استقبال از خطر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبحگاه پنجشنبه هفتم مهرماه ماه ۱۴۰۱ صورت پذیرفت، شاهد خلوتی در سطح معابر شهر تهران بودیم.
وی افزود: امروز پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نگردید و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد هستیم.
سرهنگ شریفی بیان داشت: در مابقی معابر خلوت، ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران برخی رانندگان فکر سرعت و سبقت را در این معابر به ذهن خطور دهند و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن استفاده کنند و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی را داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبح گاهی شهر تهران تردد نمائید.
تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.
وی از رانندگان خواست در معابر خلوت مراقب افزایش سرعت‌ها و سبقت‌های خود باشند و همیشه و در همه حال با سرعت مقرره و حتی کمتر از آن در معابر خلوت تردد نمایند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29687

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.