• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

سجادی: با دستور رییس‌جمهور همه امکانات مورد نظر تیم‌ملی فراهم می‌شود

  • 23 خرداد 1401 - 10:36
سجادی: با دستور رییس‌جمهور همه امکانات مورد نظر تیم‌ملی فراهم می‌شود

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی پس از پایان دیدار ایران و الجزایر بار دیگر در اردوی تیم ملی حاضر شد. او پس از بازگشت اعضای تیم ملی به هتل محل اقامت تیم، در جمع بازیکنان و اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم ملی ضمن خسته نباشید و خدا قوت به آنها گفت: امیدوارم با کمک خدا گام به گام که به جام جهانی نزدیک‌تر می‌شویم با روحیه بالا و انگیزه مضاعف کار را پیش ببریم. ظهر امروز (یکشنبه) بعد از صرف ناهار، دیداری با سرمربی محترم تیم برگزار شد. ایشان به نکاتی اشاره داشت و ما هم توضیحاتی را مطرح کردیم. در این گفت‌وگو بر پیگیری شخصی آقای رییس جمهور هم تاکید کردم.

وی با اشاره به دیدار با نمایندگانی از بازیکنان تیم ملی که دیروز بعد از ظهر انجام گرفت، گفت: جلسه مفصل و طولانی‌ای بود. من در این دیدار هم به صورت کامل توضیحاتی را ارائه دادم و می‌خواهم در جمع شما هم این اطمینان را بدهم که شما فرزندان میهن و عزیزان ما و امید کشور و جمهوری اسلامی هستید. همه شما را دوست دارند و ما به شما افتخار می‌کنیم. در جلسات هیات دولت هم همیشه ذکر خیر موفقیت‌های تیم ملی است و تمام اعضای هیات دولت و در راس همه شخص آقای رییس‌جمهور علاقه‌مند به سرنوشت این تیم هستند. ایشان بسیار پیگیر و بسیار مستمر به فکر این هستند که اقدامات و برنامه‌ها در جهت حمایت از شما عزیزان باشد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: پیش از سفر، آقای دکتر رییسی نکاتی را به من فرمودند. روز شنبه هم با دستیار ویژه ایشان ۳۰ تا ۴۰ دقیقه فقط درباره تیم ملی فوتبال صحبت کردم. یک منظور از حضور من در اینجا این بود که از طرف آقای رییس‌جمهور در کنار شما باشم تا از نزدیک آنچه لازم است، خودم ببینم.

سجادی افزود: من خیلی دانش فوتبالی ندارم اما به عنوان کسی که در ورزش مدیریت کرده‌ام و یکی، دو دهه در ورزش بوده‌ام، با دنیای این نوع مسائل خیلی فاصله ندارم و با حضور در کنار شما آن چیزهایی که باید متوجه شوم، دستم می‌آید. پای صحبت سرپرست محترم تیم ملی هم نشستم. در تهران هم مرتب با سرپرست محترم فدراسیون در ارتباط هستیم و تعاملاتمان را داریم. خیال‌تان راحت باشد که وظیفه وزارت ورزش و جوانان این است که به نمایندگی از کل کشور، آنچه منابع موجود ما در کشور است را بسیج ‌کنیم تا شما موفق شوید. خودتان را تنها نبینید. هفته پیش دو تن از همکاران خوب من آقای دکتر کلهر و آقای اسماعیل احمدی اینجا حضور داشتند و نکاتی را که شما عزیزان در جلسه منعکس کرده بودید، به فوریت از قطر منعکس کردند و قبل از اینکه این همکاران به تهران برسند ما پیگیری را شروع کردیم. دستورات و گردش کارهای خوبی اتفاق افتاده است. تمام مسائلی که به همکاران من گفتید توسط من به آقای رییس‌جمهور منتقل شده است. در هر صورت ایشان به من تکلیف کردند که خدمت‌تان برسیم و ان‌شاءالله تا جام جهانی بیشتر از گذشته در کنار شما باشیم.

وی افزود: من را هم به عنوان خادم ورزش و جوانان یار خودتان بدانید و مطمئن باشید مدیریت و رفتار ورزشی ما با شما ادامه خواهد داشت، حتما استاندارد و حرفه‌ای و امیدوارم که قوت قلبی داشته باشید و بیشتر از گذشته وزارت ورزش و جوانان را کنار خودتان احساس کنید.

وزیر ورزش و جوانان ضمن خسته نباشید به اعضای تیم ملی به خاطر دیدار برابر الجزایر گفت: ورزش برد و باخت و بالا و پایین دارد. اسم بازی تدارکاتی هم تدارکاتی است. قصد دخالت ندارم و حتما قضاوت فنی با کادر محترم فنی است ولی من به عنوان یک بیننده از تلاش شما لذت بردم. به هر حال مثل هر تیم دیگری نواقص و کم و کاستی‌هایی وجود دارد که حتما فیلم بازی توسط کادر فنی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و به نکات مهم پی می‌برید. بله! همه دوست داریم در هر صحنه و رقابتی برنده میدان باشیم اما چه کنیم که این ورزش است. بعضی مواقع شکست و متوقف شدن لازم است. بعضی وقت‌ها لازم است که به انسان و ورزشکار شوک وارد شود. بعضی مواقع لازم است که انسان نگران پیروزی باشد و کمی استرس داشته باشد و مضطرب باشد ولی مدیریت همه این‌ها با کادر فنی است. ان‌شاءالله حتما برنامه‌ریزی می‌کنند که همه از این آزمون و خطاها با سربلندی عبور کنیم.

سجادی در ادامه گفت: از دیدن‌تان خیلی خوشحال شدم. خیلی صمیمانه برای‌تان آرزوی موفقیت می‌کنم. من را به عنوان دوست، برادر و هم مهیمن حامی خودتان بدانید و مطمئن باشید که کل هیات دولت و آقای رییس‌ محترم جمهور به فکر شما هستند و به من دستور اکید داده‌اند که هر آنچه نیاز دارید، در خدمت‌تان باشیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23515

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.