• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سجادی: باید کمبودها را جبران و امکانات را برای ورزش فراهم کنیم

  • 18 شهریور 1400 - 2:47
سجادی: باید کمبودها را جبران و امکانات را برای ورزش فراهم کنیم

به گزارش مهر، سیدحمید سجادی در جریان بازدید از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: خوشحالم که در جمع ملی‌پوشان حضور دارم و در اولین روز از شروع اردوی آماده‌سازی برای همه ملی‌پوشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه باید برای اعتلای نام ایران در میادین بزرگ ورزشی تمامی امکانات را برای قهرمانانمان مهیا کنیم، افزود: وظیفه داریم، آنچه را که برای بهبود وضعیت آماده‌سازی ملی‌پوشان وزنه برداری نیاز است، مهیا کنیم. مدیران ورزش نیز می‌بایست کمبودهایی که برای رشته‌های مختلف است را مرتفع کنند.

سجادی این نکته را مورد توجه قرار داد که برای رفع نواقص ورزش کشور در مسیر توسعه پایدار نیاز به یک کار سنگین مدیریتی است که باید همگی آماده یک تلاش مضاعف شویم.

وی افزود: این میراثی که به دست ما رسیده، باید به بهترین شکل مدیریت شود. به این ترتیب باید کمبودها را جبران کنیم و نیازهای فنی و امکاناتی را برای ملی‌پوشان تهیه کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: خود من نیز این مسیر قهرمانی را طی کردم و با مشکلات ورزش آشنا هستم. در حال حاضر که در وزارت ورزش و جوانان حضور دارم و سعی می کنم که نیازهای ورزشکاران فراهم شود.

وی گفت: آینده موفقی را برای تک تک ملی‌پوشان وزنه‌برداری متصور هستیم. انتظار داریم‌ قهرمانان از همه ابعاد برای شخصیت خودشان احترام قائل باشند و در زمان ورزش حرفه‌ای عمل کنند. امیدوارم این فرهنگ به همه ورزشکاران ما القا شود که زندگی حرفه‌ای را در پیش بگیرند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=4985

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.