• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

سایپا؛ نامطمئن!

  • 10 مهر 1400 - 4:11
سایپا؛ نامطمئن!

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال سایپا کم‌تر از ۲ هفته دیگر باید به مصاف رقیبان خود در لیگ آزادگان برود تا بتواند دوباره مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کند. تیمی که ۲۵ سال پیش توانست در جمع ۴ تیم برتر آسیا قرار بگیرد، حالا در آستانه شروع لیگ یک اوضاع مناسبی ندارد و هر روز به دره سقوط نزدیک‌تر می‌شود.

تیمی که به دلیل تفاضل گل کم‌تر نسبت به ذوب‌آهن، به لیگ یک سقوط کرد در فاصله کم‌تر از ۲ هفته به شروع این رقابت‌ها هنوز در حال در جا زدن در جای خود است و معلوم نیست مدیران کارخانه و باشگاه سایپا چه برنامه‌ای برای آینده این تیم دارند. تنها اتفاقی که برای سایپا در این مدت افتاده، حفظ محمدسعید اخباری، سرمربی تیم بوده است. نارنجی‌پوشان هنوز موفق به جذب بازیکن نامداری نشده‌اند و حدود ۲۰ بازیکن از تیم جدا شده‌اند.

ستاره‌هایی مثل حسین ماهینی، محسن مسلمان و صادق بارانی که ستون‌های اصلی این تیم بودند هنوز تکلیف‌شان برای فصل بعد و ادامه همکاری با شاگردان اخباری مشخص نیست. هم‌چنین بسیاری از بازیکنان تاثیرگذار این تیم مانند رضا جعفری، مجید علیاری، امیرحسین حسین‌زاده، محمدحسین اکبر متادی، امیررضا رفیعی، ابوالفضل جلالی، کمال الدین نیک خوی، رضا علیاری، پارسا جعفری، حسین کامیاب جدا شده‌اند و سایپایی متفاوت نسبت به فصول گذشته در لیگ یک شرکت خواهد کرد؛ تیمی جوان و کم‌تجربه که کاری سخت برای بازگشت به لیگ برتر دارد.

اخباری و تیمش هفته آینده در تهران یا یکی از کمپ‌های خارج از تهران اردویی را برای آماده‌سازی برپا خواهند کرد اما وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم هنوز مشخص نیست و مدیران باشگاه معلوم نیست آیا قرار است بودجه درخوری را برای خرید بازیکن در اختیار اخباری بگذارند یا خیر. در ۶ فصل اخیر لیگ برتر تاکنون تیمی که به لیگ یک سقوط کرده، نتوانسته فصل بعد به لیگ برتر بازگردد و بعید به نظر می‌رسد نارنجی‌پوشان با این روند منفی، بتوانند دوباره به بالاترین سطح فوتبال ایران بازگردند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=7810

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.