• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

ساکت: هیات مدیره سپاهان در حال بررسی گزینه‌هاست/ به دنبال حواشی و گمانه زنی‌ها نباشید

  • 18 خرداد 1401 - 22:44
ساکت: هیات مدیره سپاهان در حال بررسی گزینه‌هاست/ به دنبال حواشی و گمانه زنی‌ها نباشید

به گزارش ایسنا، محمدرضا ساکت در رابطه با جدایی نویدکیا اظهار کرد: سیاست باشگاه استعدادیابی، پرورش استعدادها و قدرتمندی تیم‌های ورزشی و معرفی بازیکنان به سطح ملی است. در همین راستا یک قرارداد ۳ ساله با نویدکیا بسته شده بود و در طول دو فصل گذشته این مجموعه با تمام وجود کار کرد. در این دو سال یک نایب قهرمانی و یک مقام سومی کسب شد اما به هر حال کیفیت و شایستگی‌های فنی تیم بیش از این بود. با توجه به اهمیت سال سوم، نویدکیا با اعلام مشکلات شخصی و نگرانی از کمک نکردن به سپاهان درخواست جدایی داد. قبلا هم چند بار تلاش شد او بماند اما این بار به دلیل مشکلات شخصی‌ با جدایی او موافقت شد. از او و همکارانی که با او کار کردند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

او ادامه داد: هیات مدیره باشگاه بلافاصله تشکیل جلسه داد. طبیعی است که تحلیل‌ها و شایعات مختلفی در رابطه با جدایی و مربی جایگزین نویدکیا وجود داشته باشد. دکتر طیب نیا حمایت‌های لازم را از باشگاه خواهد داشت. هیات مدیره در حال بررسی است تا بهترین شرایط برای تیم رقم بخورد.

مدیرعامل سپاهان درباره تمدید یا جذب بازیکنان در فصل نقل و انتقالات گفت: لیست‌ها در نظر گرفته شده و اقدمات لازم در حال انجام است. ممکن است بازیکنی هم از تیم جدا شود اما باشگاه سپاهان سازمان یافته است و در چارچوب فنی خود پیش می‌رود. در امواج پر تلاطم فصل نقل و انتقالات غرق نمی‌شویم و روی کار خود تمرکز داریم. اکنون تمرکز روی انتخاب مربی است. نویدکیا یک سپاهانی وفادار است و قطعا در آینده از ظرفیت‌های او استفاده خواهد شد. در این مقطع باید خودمان را برای لیگ آینده انتخاب کنیم و ابتدا باید به دنبال انتخاب سرمربی باشیم.

او ادامه داد: رسانه‌ها به دنبال حواشی و گمانه زنی‌ها نباشند. خبرهای نهایی و موثق از رسانه‌های رسمی باشگاه اعلام خواهد شد. در حال تلاش برای یک حضور قدرتمند در لیگ پیش رو هستیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23201

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.