• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

ساخت ۱۱۴ واحد مسکونی برای محرومان در استان مرکزی

  • 04 مهر 1400 - 1:35
ساخت ۱۱۴ واحد مسکونی برای محرومان در استان مرکزی

به گزارش مهر، محسن کریمی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در ساوه گفت: امروز این توفیق نصیب ما شد که در چند برنامه شهرستان ساوه از جمله صبحگاه مشترک، توزیع کمک‌های مومنانه، زنگ مقاومت در یکی از مدارس این شهرستان و همچنین بازدید از پروژه‌های حضور داشته باشیم. موج چهارم و پنجم کرونا از ابتدای سال شاهد بودیم اما خوشبختانه اقدام مؤثری که در مبارزه با این ویروس منحوس صورت گرفت تسریع در اجرای واکسیناسیون بود گروه‌های جهادی نیز هم راستا با برنامه‌های وزارت بهداشت اقدامات مهمی در قطع کردن زنجیره این ویروس منحوس داشتند.

وی افزود: باوجود واکسینه شدن همه مردم اما پروتکل‌های بهداشتی باید همچنان رعایت کنیم که شاهد قطع شدن زنجیره این ویروس باشیم.

فرمانده سپاه روح الله تصریح کرد: در بحث کمک‌های مومنانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا شهرستان ساوه جز شهرهای پیشرو در توزیع این کمک‌های مومنانه بود و بیش از ۱۰۰ هزار بسته در نقاط مختلف این شهرستان توزیع شد در سطح استان مرکزی بیش از ۳۴۵ هزار بسته کمک‌های مومنانه توزیع شد شهرستان‌های ساوه جز ردیف‌های اول است. امروز هم در ساوه بیش از ۳ هزار بسته در قالب کمک‌های مومنانه توزیع شد و این کمک‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

کریمی گفت: سپاه روح الله علاوه بر مشارکت در کمک‌های مومنانه و محرومیت زدایی، ساخت ۱۱۴ واحد مسکونی محرومان را در دستور کار قرار داده است که خوشبختانه این واحدها در مراحل پایانی ساخت هستند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=6843

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.