• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

زنان در رانندگی منضبط‌ترند/۲۰۰ هزار زن سفیر پلیس راهور شدند

  • 20 دی 1401 - 12:06
زنان در رانندگی منضبط‌ترند/۲۰۰ هزار زن سفیر پلیس راهور شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در حاشیه همایش بانوان فرهنگیار کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح بانوان فرهنگیار کشور از سال ۹۸ مورد اجرا قرار گرفت تا بتوانیم بهره‌مندی بیشتر از سرمایه‌های اجتماعی به ویژه زنان داشته باشیم.
وی افزود: تا امروز حدود ۲۰۰ هزار نفر از بانوان به این طرح پیوسته اند و در واقع سفیر پلیس راهور در جهت ترویج رفتار صحیح رانندگی هستند.
سردار حسینی با اشاره به اینکه امروز با توجه به ولادت حضرت فاطمه و گرامیداشت مقام مادر فرصت مناسبی دیدیم تا در خدمت بانوان فعال در این حوزه باشیم، گفت: علاوه بر اینکه مراسم امروز به صورت حضوری برگزار شده برخی هم به صورت ویدئو کنفرانس شرکت کرده اند.
سردار حسینی با اشاره به اینکه زنان ظرفیت‌های بسیار مؤثری در جهت ارتقا فرهنگ ترافیک هستند، گفت: اقدامات فرهنگی بلندمدت است و برای اینکه به نتیجه برسد حدود ۶ تا یک ماه و حتی بیشتر نیاز به زمان است.
جانشین پلیس راهور ناجا بیان داشت: درصدد هستیم تا طرح فرهنگیار را هرچه بیشتر توسعه دهیم و از طریق فرهنگسراها، سرای محلات، ادارات و خانواده‌ها آن را گسترش و بسته‌های آموزشی را به خانواده‌ها ارائه دهیم.
وی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما زنان یا مردان کدام یک از قوانین رانندگی را بهتر رعایت می‌کنند گفت: به لحاظ تیپ شخصیتی زنان همیشه با چهارچوب بهتری رانندگی می‌کنند ولی نمی‌توان گفت کدام یک رانندگی بهتر یا بدتر دارند به هرحال مردان در رانندگی چالاک‌ترند و زنان محتاط‌تر و منضبط‌ترند.
وی گفت: ولی آنچه برای رانندگی ایمن حائز اهمیت است احتیاط و رعایت قوانین است که از سوی زنان بیشتر رعایت می‌شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=37198

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.