• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

زمان کافی برای انتخاب کادر فنی ووشو داریم/ گزینه‌ها مشخص شده‌اند

  • 27 دی 1401 - 12:28
زمان کافی برای انتخاب کادر فنی ووشو داریم/ گزینه‌ها مشخص شده‌اند

مجید ملکی دبیر جدید فدراسیون ووشو با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: بهمن ماه قرار است مسابقات قهرمانی کشور در تهران برگزار شود. در این رقابتها عملکرد مربیان را زیر نظر خواهیم داشت و با توجه به ارزیابی که از رقابتهای لیگ داریم، در خصوص انتخاب کادر فنی تیم ملی تصمیم گیری خواهد شد.
وی در مورد اینکه چرا قبل از مسابقات کشوری، مربیان تیم ملی معرفی نمی شوند تا این رقابتها را زیر نظر داشته باشند، گفت: همه گزینه هایی که مد نظر کادر فنی هستند برای حضور در این رقابتها و زیر نظر گرفتن مسابقات دعوت خواهند شد، اما اینکه چه کسانی به عنوان اعضای کادر فنی، سرمربی و مربی انتخاب خواهند شد، بعد از پایان مسابقات مورد بررسی قرار می گیرد.
ملکی ادامه داد: یکی از دلایل موکول شدن انتخاب کادر فنی به آینده، برگزاری مسابقات لیگ است که نحوه کار و شرایط مربیان حاضر در این مسابقات را نیز بررسی کنیم. سال آینده هر دو رویداد قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی از اهمیت بالایی برخوردار است.عجله ای برای انتخاب مربیان تیم ملی نداریم چرا که زمان به اندازی کافی هست تا با جمع بندی کامل بهترین تصمیم اتخاذ شود.
دبیر فدراسیون ووشو در خصوص حضور در این مسئولیت هم گفت: ۱۴ سال به عنوان مدیر تیم های ملی ووشو فعالیت کرده و به خوبی با شرایط این رشته، استانها و … آشنا هستم. کمتر فدراسیونی را سراغ دارید که یک نفر آن هم در بخش مدیر تیم های ملی دوام آورده باشد. به هر حال تلاش می کنم با همکاری خانواده ووشو، امور مربوطه را به خوبی پیش ببرم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=37638

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.